gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

Kager wygrał w Wałbrzychu.../ 2006-01-25 23:54:00 /
Po wyraźnej porażce u siebie z Kagerem Gdynia 68:82 (15:23, 16:24, 18:17, 19:18) pierwsza "8" w tabeli niestety coraz bardziej oddala się od koszykarzy Górnika Wałbrzych. Niestety nie może być inaczej jeśli 1-ligowi zawodnicy nie trafiają tylu akcji spod samego kosza - aż słów brakuje...

Górnik: Kałowski 12 (2x3), Doliński 10, Sterenga 10, Glapiński 8, Kowalski 6, Nowicki 6 (1x3), Neumayer 6, Salamonik 4, Tomasz Siczek 4, Stochmiałek 2, Dymarski 0, Łukasz Siczek 0.
Kager: Briegmann 23 (3x3), Malczyk 21 (2x3), Gliszczyński 18 (4x3), Małecki 8, Karaś 7 (1x3), Syldatk 3, Kalinowski 2, Danjuma 0, Ratajczak 0.

FOTORELACJA

21.kolejka:
AZS Radom - Pyra Poznań 77:69 (Józefowicz 8 - 2x3)
Spójnia Stargard - Zastal Zielona G. 75:81
Siarka Tarnobrzeg - TYTAN Częstochowa 81:53
Stal Stalowa Wola - Znicz Jarosław 68:80
Sokół Łańcut - Znicz Pruszków 89:72
Basket Kwidzyn - CKS 1924 Czeladź 74:72
Team Polska - CA~IB Legion 70:78

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
isle
2006.01.27 20:26:00
IP: 83.27.248.23
miras trzymam za słowo :-)
szymon
2006.01.27 17:51:00
IP: 193.27.5.4
miejmy nadzieję że nasza drużyna wzniesie się na wyżyny swoich możliwości
miras
2006.01.27 16:15:00
IP: 83.8.8.251
Do isle.Masz u mnie browca, 100% racji dość wznoszenia pod niebiosa nierobów.
Aisha
2006.01.27 11:15:00
IP: 81.168.203.53
Wy wszyscy potrficie tylko krytykować....może dwie osoby miały racjew tym co napisały a reszta to...nie chce nawet pisać....Ciekawa jestem czy wy w tym meczu zagralibyście lepiej..wątpię...łatwo wam tak pisac bo wy tylko ogladacie to z góry....Jestem w szoku że fani Górnika tak krytykuja swój ukochany Górnik...:/ wy nie powinniście krytykowac tylko dodawać im otuchy żeby uwierzyli w to że mają szanse wygrać z innymi druzynami....Mecz był świetny jak wszedł na boisko Siczek Junior:D:D Brawo tesh dla Kałowskiego Marcinka i Rafałka Glapińskiego.:D
Do mori
2006.01.27 10:45:00
IP: 217.96.253.47
Mori kazdy ma wymagania ale czasem trzeba spojrzec na to wszystko troche łagodniej, masz racje, ze glapinski był w zeszłym sezonie 3 podajacym, ale w tym grał tez stokłosa wiec minuty sie podzieliły... Pozdro
aaa
2006.01.27 10:42:00
IP: 83.27.220.110
do isle: z bardzo dużą uwagą czytałem twój "wykład" i w 87% sie z Tobą zgodzę...
isle
2006.01.27 00:48:00
IP: 83.27.205.223
w Polsce. Gwiazdą w Sopocie był Dylewicz i jakoś poczynił postę (i nie wydaje mi się że przez koksy). U nas gwiazd było więcej, był kolektyw, a największym zawodnikiem był Maciek Sterenga, który niestety też starcił formę i wyjechał za pieniędzmi do Norwegii. Ale taki Dylewicz gra jakoś w Ekstraklasie, Eurolidze, a nasi jak dzieci we mgle grają dalej w I bez szans na awans na od xxx sezonów. To jest niestety nasz Górnik Wałbrzych, Sory za taki długi wywód, ale coś mnie wzięło. Dobranoc
isle
2006.01.27 00:44:00
IP: 83.27.205.223
c.d. znowu ...(nie robią, ogólnie poniżej moich oczekiwań). Marcin Sterenga (od 1 roku życia tata uczył ich grać, Marcin jako najstarzy grał kiedyś w Pogoni Ruda Śląska z Jubetrm [jeżeli źle napisałem to sory] w I lidze i nawet pojechałll na mecz pucharowy do Berlina. Teraz to dno zawodnika, ciągle na jego licu odnajdujemy frustrację, złość, tylko zapominiałl dodać, że każdy się kłóci jak przegrywa i gra do bani. Maricn Kowalski (gra na tyle na ile predysponują go umiejętności i dla mnie ok). Andrzej Neumayer (brak słów, brak myśli). I ostatnia myśl jaki mi przychodzi kiedyś zdobywaliśmy II miejsce juniorów
isle
2006.01.27 00:38:00
IP: 83.27.205.223
Macin Kałowski (dobry rzut, ale za mało akcji po zasłonach pod niego, a co za tym idzie odpały z nieprzygotowanych pozycji i niska skuteczność rzutowa). Rafał Glapiński (widać poprawę do tego co kiedyś grał, ale to jeszcze za mało). Maricn Salomonik (myślałem, że jak wróci z Chorzow to będzię coś grał, bo miał w sumie dobre statystyki w poprzednim sezonie, a tu widać niestety że dalej największą frajdą są dla niego wsady i bloki, ale jakoś nie ćwiczy rzutów z najbliżej odległości). Doliński Zbigniew (przyszedł w glorii największego transferu w historii naszego klubu, co mnie osobiście dziwi bo przy 211 cm 9 pkt 4,5 zb wrażenia nie
isle
2006.01.27 00:32:00
IP: 83.27.205.223
c.d. złorzeczyć ale przypomina mi to sezon, kiedy spadliśmy z I ligii po "walce" z Albą, gdzie grałl młody Roszyk, który ciągnął cały zespół. A u nas kto grał? Stary jak wino Osuch, czy Sobacki, któremu wszysko było jedno czy spadniemy czy nie, bo i tak miał wysoki kontrakt, pięć wulkanizacji, hurtowni opon itp. Zastanawia mnie to, czy to miasto portafi wychować jakiegoś porządnego zawodnika. Kiedyś dawno temu sam byłem na kilku treningach wtedy jeszcze kadetów i zobaczyłem "gwiazdy" z których każdy myślał, że jest najlepszy i chyba dalej tak jest. Teraz pokuszę się o króką charakterystkę naszych graczy z mojego punktu widzenia.
isle
2006.01.27 00:26:00
IP: 83.27.205.223
Ludzie popatrzmy prawdzie w oczy. Czy z tym składem możemy coś ugrać? NIE!!! Od dawna jest wiadomo, że nasi zawodnicy w większości praferują zabawowy tryb życia. Ok, niech się bawią jeżeli idzie to w parze z grą, ale przecież to jest ich praca i uważają się za profesionalistów a wiadome jest że rózne używki nie wpływają na poprawę kondycji itp. I oglądając mecz z Kagerem zastanawiałem się czy nasi zawodnicy odwiedzają takie miejsce do poprawy siły, masy jak siłownia. Przecież oni wyglądają jak chuderlaki, nogi jak patyki, mięśni zero. Pod koszem każdy przepycha Błażeja, Dolińskiego, bo oni nie mają po prostu siły. I nie chcę
mori
2006.01.26 22:03:00
IP: 83.23.227.58
Odpowiedz: nie mam zamiaru z tobą polemizować bo nawet niewiem z kim , radzę tylko spojrzeć na ubiegły sezon w któtym to Glapiński był trzecim pod względem asyst , a to że Stokłosa sam odszedł to nie musisz mi przypominać , a kim ja jestem moe fanem Stokłosy , a może Glapińskiego i w stosunku do niego mam większe wymagania
szymon
2006.01.26 21:56:00
IP: 193.27.5.4
drogi duszku jeden człwiek nie jest w stanie porwać za sobą ścianę krzeseł siedzącą po stronie gości
do mori
2006.01.26 20:22:00
IP: 217.96.253.47
Pozbyli sie zagrozenia ?? przeciez Stokłosa sam odszedł !! Brak słów do takich ludzi jak TY... powiedz kim ty jestes ?? jakim niespełnionym talentem, czy wszechmogacym koneserem ?? mam tylko nadzieje, ze chłopaki z Gornika nie biora tego do siebie, bo np. mi odechciałoby sie grac jak bym czytał taki komentarz... Duch nie powinien dawac takich komentarzy !! Po co ty wogole chodzisz na mecze?? ; od ducha: kazdy ma prawo do swojej oceny - pod warunki, ze trzyma sie pewnych zasad.
szymon
2006.01.26 20:18:00
IP: 193.27.5.4
szymon b musi intensywnie ćwiczyć mięśnie swoich słabych rąk i trochę przytyć za słaby pod koszem
szymon
2006.01.26 20:09:00
IP: 193.27.5.4
moi drodzy kibice wierzmy w powodzenie naszej ekipy
szymon
2006.01.26 19:58:00
IP: 193.27.5.4
drogi duszku czy jest jakiś kontakt z tobą na e-mailu lub na gadu-gadu ; od ducha: marcind@hm.pl
szymon
2006.01.26 19:51:00
IP: 193.27.5.4
drogi duszku może jzko wałbrzyszanie pokażmy w polsce że potrafimy docenić naszych rywali i przełamiemy tą niechlubną tradycję w końcu fani jkks mają swoją klasę ; od ducha: zachecam do dzialania! nie tylko do pisania :)
szymon
2006.01.26 19:36:00
IP: 193.27.5.4
drogi duszku może jako prawdziwi fani kosza nie będziemy gwizdać podczas prezentacji gości wszak gości przyjmuja się z otwartym sercem ; od ducha: a czy ja jestem jakims guru zeby mowic kibicom jak maja sie zachowywac? :)
szymon
2006.01.26 19:32:00
IP: 193.27.5.4
dobry i prawdziwy kibic jest zawsze ze swoim zespołem czy przegrywa czy wygrywa pozdrowienia dla duszka ; od ducha: pozdrowka :)
krzyss3
2006.01.26 18:43:00
IP: 81.190.212.33
x-czup wydaje mi sie ze sproa czesc kibicow ktorzy regularnie tu udzielaja sie ma wieksza wiedze niz prezes
krzyss3
2006.01.26 18:00:00
IP: 81.190.212.33
jedno jest pewne po 3 porazce z rzedu a w szczegolnosci po tej z kagerem musza zajsc zmiany w klubie. jakie to i tak "wszechwiedzacy" prezeso-senatoro-bizmesman ustali. gornicy sa niezgrani a moze maja byc niezgrani bo a noz wejda do 8 i ebl na ktora nas nie stac. wiele sie mowi o klopotach finansowych klubu. to ja pytam kto jest za to odpowiedzialny? nowicki. salomonik, dolinski?? chyba nie za to powinien "beknac" pan L i jego towarzystwo. to do was panowie nalezy szukac sponsorow a pozniej pomyslcie o wartosciowych graczach. ale wy najpierw staracie sie o jakiegos zawodnika a pozniej kasy nie ma na niego....cdn
mori
2006.01.26 17:25:00
IP: 83.23.239.114
Mecz fatalny nie ma o czym mówic trzeba sie tylko zastanowić nad jednym czy zwalnia sie asystenta trenera który myślę ,ze nie miał za wiele do powiedzenia czy daje się ultimatum pierwszemu trenerowi,twierdzę w dalszym ciągu ,ze Stokłosa to dobry gracz tylko egoista ale patrząc na Glapińskiego i Kowalskiego śmiem twierdzić ,że pozbyli się zagrożenia myślę o Stokłosie i klepia tak jak na początku sezonu starali się podkreślam tylko jak czuli na plecach Stokłose to tyle myślę jednak ,że będzie lepiej bo gorzej już być nie może



ch zależy
dolce
2006.01.26 17:08:00
IP: 217.96.253.47
A ja mam taka uwage: jedynymi osobami, ktorym w tej druzynie zalezy na sukcesie wlasnym i calego zespolu to Glapinski i Kowalski. To jedyni panowie, u ktorych wczoraj bylo widac wole walki i zaagnazowanie. Ale co z tego, skoro laicy, bedacy 2 raz w zyciu na maczu komentuja pierwsza kwarte- Glap., Kow. nie maja komu podac pilki!!!!!!!!!
A odnosnie formy co niektorych naszych zawodnikow to..posluchajmy co mowia ludzie dookola. Nawet Ci, ktorzy nigdy nie byli na meczu...."o Blazeju i Neumajerze wiedza wszyscy".
Mysle, ze zarzad powinien zrobic z tym konkretny porzadek!
x-czup
2006.01.26 16:55:00
IP: 87.105.48.164
co wy sie tak wymadrzacie gra jest tragiczxna i wyniki tez ale zostawcie to prezesowi i trenerowi myslicie ze oni nie widza co sie dzieiej na prkiecie?? widza i to bardzo dobrze bo to oni sie na tym znaja anie wy!
szymon
2006.01.26 16:54:00
IP: 193.27.5.4
zbysiu dolina niech trochę poćwiczy żeby nie robił kroków
miras
2006.01.26 16:51:00
IP: 83.8.21.100
No nareszcie mogę się zgodzić z 98% komentaży po wczorajszym super meczu.To tak jakby wszystkie moje komentarze z całego sezonu do kupy złożyc.Propozycja taka:nic nie zmieniac,skład i trener bez zmian ,walczyć o utrzymanie po wygranym zaznaczam po wygranym play-aut rozpier....... to towarzycho i budowac jeszcze raz drużyne na awans do extraklasy(jezeli jeszcze ktoś zaufa panu L i sypnie kasą). Widziałem uśmieszki na ustach Młynarskiego i Krzykały którzy siedzieli na trybunach.Acha zapomniałbym pogratulowac KK wspaniałego dopingu.
szymon
2006.01.26 16:38:00
IP: 193.27.5.4
drodzy kibice mamy zniżkę formy trzeba być dobrej myśli p.Adamek powinien dać szansę rezerwowym dlaczego nie ma naszych tańczących dziewcząt trzeba rozważyć powrót kozaczki józefowicza i tomka wilczka
aaa
2006.01.26 16:09:00
IP: 83.27.220.113
c.d. Świetny mecz rozegrał natomiast Marcin Kałowski. Co do jego statystyk to pomyliłem się tylko o jedna trójkę... Przeciez w tych najgorszych momentach on trafiał za trzy lub za dwa. Wracajac do Dolińskiego. Czy tak trudno mu ruszyć podskakując do bloku lub do zbiórki?? do ducha: duchu czy jest możliwość jakiejkolwiek pomocy przy tworzeniu tej stronki?? ; od ducha: jasne, ze jest mozliwosc! :) tylko prosze o kontakt na maila, a nie tutaj.
aaa
2006.01.26 16:06:00
IP: 83.27.220.113
Na temat meczu: wiedziałem po drugiej kwarcie, że Górnicy nie podejmą walki. Przeciez Gdynianie byli od nas lepsi i w ataku i w obronie. Niestety nasi pokazali teatr "pudłowania z pod samego kosza". Doliński- 2,11 cm- miał dwie takie akcje, które niestety spieprzył. Salomonik- co do niego-Adamek nie widział jak on gra?? Nie widział co wyprawia na parkiecie?? Jak marnuje akcje za akcją?? Zauważyłem, że Adamek potrafi tylko ręce składac do sędziów prosząc o zmianę decyzji i interweniować przerwą techniczną, jak Górnicy przegrywają przynajmniej 16 pkt...żenada. Na parkiet owszem, ale na trenera to on się nie nadaje...
kristo
2006.01.26 15:47:00
IP: 83.8.31.226
Do Jacusia.To mają być jaja , że kibic zmarł podczas meczu?????????????????Życzę ci jak najmniej takich jaj w twoim otoczeniu.(form grzecznościowych pisanych dużą literą celowo nie zastosowałem).CHYBA ŻE TO TWOJA LUB MOJA POMYŁKA(?!)
mecz bez komentarza
2006.01.26 15:39:00
IP: 87.105.49.2
Hehenograli jak cioty. Sali wyrobil soobie u mnie opinie przedszkolaka:) Te dzieci co rzucaly w przerie meczu do kosza omucilyby naszych do zera hahaha. Z takimi zawodnikami mozemy zagrac w lidze amatorskiej, zamiast kupic jednego czy dwoch dobrych zawodnikow, to kupuja jakiegos siczka z drugiej ligi no prosze was, nie oslabiac mnie. Świetny mecz Artura Gliszczyńskiego.
do Jacuś
2006.01.26 15:34:00
IP: 87.105.49.2
Hehe odbre: Zpyrami Poznan
Niku
2006.01.26 14:40:00
IP: 213.77.43.115
Bardzo mi smutno. Nie ma drużyny.Brak woli walki.Wszyscy grali jak podwurkowa drużyna.
Szkoda gadać.Trzeba o tym jak najszybciej
zapomnieć i podjąć walkę w następnych spotkaniach.Wydaje mi się, że trener źle prowadzi drużynę.Górnik przegrywa 20 pkt.
a on robi zmiany zawodników dopiero po przerwie.
Vampirek
2006.01.26 14:22:00
IP: 81.15.135.6
fakt...szkoda Kozaczki...tym bardziej ze w sumie dobry zawodnik zostal bez klubu...no ale nie wim czy mamy co liczyc na powrot jego i Jozka bo pan L. raczej uniesie sie honorem i za nic w swiecie nie przyzna do bledu...uwielbiam takich ludzi...
Jacuś
2006.01.26 14:14:00
IP: 83.27.233.114
Ale jaja!! Zobaczcie sobie!! http://sport.onet.pl/1237141,wiadomosci.html
fan
2006.01.26 14:07:00
IP: 83.19.67.106
z tego co czytam to na meczu nie było prezesa i nasi przegrali. duchu: przygotować należy apel do pana Ludwiczuka aby nie opuszczał meczó w naszej hali. myslę że wiekszość osób sie podpisze ; od ducha: no to przygotuj taki apel :)
KIBOL
2006.01.26 14:05:00
IP: 217.153.48.82
zgadzam sie z graczem nie ludwiczuk sie obudzi i wzmocni skład,jak sie nie myle ma czas do kocna stycznia a pozniej to dupa bedziemy plakac nad rozlanym mlekiem narka
c.d lebron
2006.01.26 14:02:00
IP: 81.15.135.6
nie chce mi sie juz wiecej pisac bo bede miał wyrzuty ze tak najezdzam na swoja druzyne!!! ale taka jest prawda:niesty TRAGEDIA - słowem TRAGEDIA!!! w jarosławiu 4 z rzedu porazka!!! beda baraze jak nic!!!ale wierzmy głeboko bede sie modlił o pierwsza osemke aby było w wałbrzychu w konce 1wsze od lat play offy, a nie play outy!!! GÓRNIK WAŁBRZYCH KOCHAM CIE PONAD ŻYCIE!!!
cd lebron
2006.01.26 14:00:00
IP: 81.15.135.6
siedzacego na trybunach;/ a pzreciez w tamtym sezonie grał i dobzre grał!!! znalismy bardzo dobrego zawodnika Roberta kozaczke;/ niestety jednak metoda szkolenia i strategia gry pana adamka zakładała ze Robert kozaczka nie nadaje sie do koncepcji zespołu!! az przykro bo to dobry zawodnik!! MOIM ZDANIEM JESLI NIE ZROBI SIE ZADNYCH WZMOCNIEN NA POZYCJI STZRELCA(RZUCAJĄCY OBROŃCA) TO W TEJ DRUZYNIE NIC NIE RUSZY!!!aha jeszco jedno, w naszej paczce nie am wogole zadnego dryblera, zawodnika który posiada super technike miesza piłka mnija jak chce zawodników, nie ma takiego goscia , a kager miał wielu takich!! nie chce mi sie
Vampirek
2006.01.26 13:59:00
IP: 81.15.135.6
bugi ja mysle ze pan L. ciagle sie wstydzi...:P (jego wypowiedz po porazce z AZSem Radom...)a moze zamiast mowic: "bylo mi wstyd" nalezaloby cos zrobic???
lebron
2006.01.26 13:57:00
IP: 81.15.135.6
Zgadzam się z opiniami i wypowiedziami odnosnie wczorajszego meczu, ze mecz stał na brdzo słabym poziomie w wykonaniu Górnika!!! aż wstyd!! ale w głównej mierze jest to przyczyna tego ze GÓRNIK NIE MA SKŁADU!!! TO SĄ CHŁOPCY DO KLEPANIA(kozłowania piłki) pan Andzrej N. zakozłuje sie kiedys na smierc!! Oprócz kałowskiego nie ma zadnego strzelca w tej druzynie!!! kazda druzyna która ddo nas przyjezdza ma przynajmniej 3,4 strzelców a reszta klepie podajei zdobywaja punkty z pod kosza!!Górnik wciaz klepie i klepie!!przydałby sie Bartek Józefowicz!!! przydałby się Robert Kozaczka- aż mnie serce sciska gdy widze tego chłopaka
bugi
2006.01.26 13:56:00
IP: 81.15.135.6
tak...tak...nie bedzie wzmocnien skladu...bo jak to powiedzial pan L...na kazda pozycje jest przynajmniej dwóch rownch zawodnikow....(???)...a mnie to w sumie bardzo ciekawi.....niech mi ktos znajdzie dobrego zastepce Kałowskiego.....blehehhehehe....
Porzadki
2006.01.26 12:58:00
IP: 83.16.151.74
Albo uporzadkowac sprawy wewnetrzne klubu...
Gracz
2006.01.26 12:54:00
IP: 84.40.184.75
I ciągle z uporem będe powtarzał,że to nie wina Adamka.Bo cóż on może skoro zwodnicy nie trafiają z pod samego kosza( w tym meczu to był już szczyt-zgubiliśmy w ten sposób ładnych kilkanaście ptk.),albo podają piłkę w ręce rywali.Nic dziwnego,że się irytuje i wścieka przy linii bocznej,bo na to trener nie ma wpływu.Jakikolwiek trener+słabi zawodnicy to i tak równa się porażka.A jeśli w drużynie brakuje motywacji lub zaangażowania,dyscypliny itd. to konsekwencje też trzeba wyciągnąć od zawodników,bo są profesjonalistami i nikt ich na siłę w Górniku nie trzyma.Tu nie ma czasu na humorki naszych pseudo-gwiazdek tylko DO ROBOTY!!
Gracz
2006.01.26 12:44:00
IP: 84.40.184.75
Pan L.ostatnio stwierdził,że nie zamierza wzmacniać drużyny,bo obecny skład ma potencjał.Oszukuje samego siebie!Może i miał potencjał przed sezonem,ale parkiet wszystko zweryfikował i po co się oszukiwać.Gdyby nie "nieplanowane" ściągnięcie Stokłosy już wcześniej stracilibyśmy szanse na "8".Bo ten "planowy" skład jak dotąd pokazuje tylko małe przebłyski dobrej gry i nic poza tym.W wywiadzie przed meczem z Sokołem prezes tłumaczył to brakiem zgrania(to już było dziwne,że przez 12 kolejek się nie zgrali).A teraz jest 21.kolejka i co?Jakie wytłumaczenie?Zamiast go szukać na siłę,lepiej wzmocnić drużynę,póki naprawdę nie jest za późno.
NiG
2006.01.26 12:43:00
IP: 83.27.210.178
Dla rozluźnienia...3 prawdy o Chuck-u Norris-ie!1)Jak Chuck Norris gra z graczami Wałbrzyskiej drużyny to nie kopie z pół obrotu tylko...Rzuca Hakiem!2)Gdy nie ma pana Ludwiczuka na hali przy ul.Wysockiego to nasi przegrywają a Chuck Norris jest w okolicach ul.Wiejskiej-Przecież to on jest Senatorem!(szkoda tylko,że nie daje pieniędzy na klub:P3)Nawet Z.Doliński pseudo"Rzeźnik"nie da rady Chuck-owi Norris-owi(bo on lepepsze robi wsady:P):-D
Tylko Górnik Nasz KS!Zapomnieć o porażce z Kagerem!Lider Chuck-a(czeka:P)
Pan Samochodzik
2006.01.26 12:38:00
IP: 217.153.241.136
Brawo Kager! Okazuje się, że nie taki Górnik straszny na własnej hali, jak go malują! Pozdrawiam!
BEZSENSU!
2006.01.26 12:25:00
IP: 83.8.26.155
OJEJ W SUMIE TO TEN MECZ BYL TAK.....NUDNY...
trudno bylo sie skupic..haha ;) pozdrowka :p
KIBOL
2006.01.26 12:20:00
IP: 217.153.48.82
aaaa nastepny mecz gramy z liderem pierwszej ligi ale bedzie jazda niech nasi sie zmobilizuja na 200%%%% i wygraja....w Jarosławiu.pozdr duchu od siebie tez bys mogl cos dodac ; od ducha: brak mi slow :P Juz moge zapewnic, ze z Jaroslawia bede na www podawal wynik co kwarte - mecz prawdopodobnie w niedziele.
Tom$on 15
2006.01.26 12:03:00
IP: 81.15.135.3
:(
aaaaaaaaaaaaaaaaa
2006.01.26 11:47:00
IP: 81.15.135.3
sieczek wiek juniora skonczyl juz dawno temu
Vampirek
2006.01.26 11:16:00
IP: 81.15.135.6
to bylo straszne...zawodnicy o wzroscie powyzej 2 m nie trafiaja spod kosza...:( 3 podstawowych zawodnikow(ppomine nazwiska)ponizej oczekiwan...:( podstawowi gracze nie mogli prawie wcale ruszyc 20 pkt przewagi kagera dopiero jak weszli rezerwowi to przez 3 min odrobili 6 pkt...dobrze ze chociaz oni maja jeszce jakies ambicje...ale i tak siczek junior calkiem niezle sie pokazal, chociaz ciezko bedzie sie mu przebic przez naszych rozgrywajacych...coz bylo w4 przyszedl czas na p3...trzeba cos tym zrobic panie L...:)no ale ja mimo to zawsze wierze w gornika!SERCE BIALE KREW W BLEKICIE GORNIK W-CH PONAD ZYCIE
Jaca
2006.01.26 11:12:00
IP: 84.40.240.119
Nigdy w życiu nie widziałem gorszej gry w wykonaniu naszy zawodników,w naszej druzynie nieinstniała obrona praktycznia każdy akcja kagera konczyła sie pkt i jeszcze jak mozna nie trafic spod tablicy...
Miejmy nadzieje ze to tylko przejsciowy kryzys naszj druzyny, i ze Jarosławiu zdazy sie cud i wygramy...
NiG
2006.01.26 10:47:00
IP: 83.27.231.81
10 trojek przy naszych 3-ech:-)Znow nasi grajkowie dali sobie nawrzucac za 3-y(jak w kazdym meczu)Rece mi opadaja jak widze jak beztrosko(bez stresowo) gracze przeciwni rzucaja sobie 3-jeczki!Salomonik na 3 albo 4 akcje sam na sam z koszem nie trafil ani razu!Slabszy dzien?Nie sadze!Dolinski jak to okreslil staszy gosciu siedzacy obok mnie-mul pod koszem:)No ale dosc tej krytyki...Panie Ludwiczuk bywaj na meczach w naszej hali bo jak pana nie ma to...no.Jedyny pozytywny aspekt wczorajszego meczu to trio:Siczek Junior,Siczek Senior i Stochmialek,chciaz ten ostatni w obronie nie wiedzial zbytnio co sie kreci!(chcialo im sie grac!)KS
prawda w oczy
2006.01.26 10:32:00
IP: 83.27.202.43
A widzieliście Siczka jak rozgrywał?.
w 1 akcji minął obrońcę na 1 zwodzie i wlazł jak w masło pod kosz i podał?? 1 raz biłem brawo w tym meczu;p. A co do kałośa to zagrał dobry mecz jak zawsze na swoim poziomie(popatrzcie na statsy). A patrzyliście na kulturystykę i siłę graczy kagera? jak się ma graczy to nawet trener jest niepotrzebny!
bugi
2006.01.26 10:24:00
IP: 81.15.135.6
hehe...:(nie rozumiem tego w ogole...:(nasi zawodnicy po prostu nie wiedzieli co maja ze soba na parkiecie zrobic...az mi sie smutno robilo....:(...najciekawszy moment byl jak weszli Łukasz Siczek i Stochmiałek..:).
u.s.
2006.01.26 09:55:00
IP: 83.27.206.187
Nie chce dodawac kolejnego komentarza z cyklu "Krytyka", ale...slowa niestety same cisna sie na usta:/ Ja rozumiem mozna miec slabsze dni, ale brak wykonczen akcji, brak jakiejkolwiek woli walki,walka sam na sam z koszem i - bez punktow, juz nawet przewaga wzrostu nad Kagerem nie pomagala...Co prawda, czasem zblizalismy sie punktowo do Kagera, ale Gdynianie odrabiali punkty z nawiazka, pozostaje miec tylko nadzieje, ze utrzymanie w I lidze jest realne, pzdr;)
KIBOL
2006.01.26 09:47:00
IP: 217.153.48.82
ja na meczu nie bylem tak wiec niewiem co sie tam dzialo, ale moge powiedziec jedno ze kibice nie zawiedli i chociaz byl to srodek tygodnia stawili sie w duzym gronie, zal mi naszych koszykarzy ktorzy znow musieli schodzic z parkietu pokonani,panie L.wzmocnienia sa potzrebne bo "8" nam odskakuje a przed nami zostaly ciezkie mecze do rozegrania.pozdr
???
2006.01.26 09:41:00
IP: 83.16.151.74
Mecz byl faktycznie slabiutki, jednakze czy nie jest zastanawiajacy fakt, ze wszyscy, ale to wszyscy zagrali fatalnie? Moze jest to skutkiem przetrenowania, "zajechania", albo tez stresu wynikajacego z sytuacji w klubie??? Mimo wszytko nadal trzymam kciuki za Górnikow. Pozdrowienia dla KK za doping.
isle
2006.01.26 09:04:00
IP: 62.87.161.21
cd. (faktycznie raz zagrał tak jak powinien, i spod kosza zakończył akcję wsadem, ale raz to zdecydowanie za mało). Andrzej N, gra tak jak zawsze, czyli dno, Marcin S i Błażej N, też dno. I najgorsze jest to, że nie widać perspektywy na przyszłość, bo znając tych zawodników ciężko z nich będzie coś więcej wycisnąć. Chyba pozostanie nam walka o utrzymanie niestety.
isle
2006.01.26 08:53:00
IP: 62.87.161.21
Mimo wszystko warto było przyjść na mecz ze względu na... Kagera. Jechali z nami, że ho ho. Brak jakichkolwiek zagrywek z naszej strony, a poukładane akcje zespołu z Gdyni z drugiej i wydaje mi się, że Kager i tak nie grał na 100 % swoich możliwości. Dzieliła nas przepaść. Nie wiem jak to się dzieje że prawie każda drużyna przyjeżdżająca do Wałbrzycha rzuca na lepszej skuteczności niż my (za 2 i 3). Co to nasi nie trenują? Ferie mają do jasnej cholery, czy co? Kałowski wyrasta na lidera ale pod względem niecelnych i nieprzygotowanych rzutów za 3. Doliński kolejny gracz, przy którym ręce opadają. Ma przewagę wzrostu w każdym meczu
d@mi@n
2006.01.26 08:50:00
IP: 83.27.30.20
Nich panowie z zarządu wkońcu powiedzą otwarcie czy chcą tej 8-ki czy też nie.Bo postawa naszych zawodników wczorajszym meczy(pod koszem)brak mi słów.A może trzeba zmienić trenera żeby zawodnicy włorzyli wiecej zaangazowania w gre.pozdro dla wszystkich
Ja64
2006.01.26 08:20:00
IP: 81.15.135.6
Fakt podzielam wczesniejsze opinię ze wstyd nie to ze przegraliśmy ale w jakim stylu nie znam przyczn tego zjawiska moze wpowiedzą się zainteresowani chyba nam kibicom się to należy.Bo ja i tak będę chodził na mecze- "narazie"
zigi
2006.01.26 08:06:00
IP: 80.55.197.190
To było naprawdę żałosne.Salamonik - co on robi na parkiecie? Glapiński i Kowalski - odkąd odszedł Stokłosa wrócili do swojego miernego poziomu nadającego się na II ligę.O Sterendze i Nowickim nie chce mi się nawet pisać - to są zawodnicy na których w sytuacjach podkoszowych nie można liczyć, bo albo nie trafią do kosza albo stracą piłkę.I jeszcze ten Adamek składający ręce do modlitwy i proszący sędziów o zmiane decyzji - to jest żenada. Kager pokazał jak się gra w kosza.Osemka nam uciekła juz chyba - pewnie pozostana baraże.A co na to ojcie wałbrzyskiej koszykówki - pan senator?
starzyk
2006.01.26 08:04:00
IP: 83.17.100.42
Panie prezesie proponuje jako drugiego asystenta gościa od odnowy, jako pierwszy klub wprowadzimy inowację, bo przecież Adamek jest tak doświadczonym trenerem że może mieć za asystenta gościa od lekkiej, prawda?Ale oczywiście te proste fakty nie zwalniają od tego żeby zawodnicy zabrali ze sobą na parkiet jaja z szatni. W tym zespole niewielu graczy zdaje sobie sprawę o co tak naprawdę chodzi w dorosłej profesjonalnej koszykówce, bo jak widać na parkiecie wielu z nich odrywa kupony od sławy której nigdy nie doświadczyli.......
XXX
2006.01.26 07:43:00
IP: 213.25.141.130
cdn(czeste sa zmiany polowy druzyny).Druzyna wydaje sie zagubiona.Mysle ze nie tylko zawodnikom trzeba wiecznie dokladac.Przeciwnicy nas "rozjechali"bo mieli pomysl na gre a nasi grali i graja na hura i coraz gorzej im to wychodzi.Jak znam zycie to kilku sie wyrzuci,obetnie kase(ktorej chyba za duzo w klubie nie ma)i dalej beda przegrywac(obym nie mial racji).Nad "Stylem" wygrywania i przegrywania pracuja wszyscy, nie tylko zawodnicy.
XXX
2006.01.26 07:32:00
IP: 213.25.141.130
Ciekawy jestem czy znajdzie sie ktos ,kto potrafi wyciagnac wnioski(jak do tej pory konczylo sie na wywiadach p.L.)z tych wszystkich przegranych.Wszyscy sa wsciekli na zawodnikow.Moze maja racje bo to ich widac na boisku.Zastanawia mnie tylko ta chustawka formy poszczegolnych graczy.Nie bardzo chce mi sie wierzyc ze oni nie chca grac i ze im nie zalezy na dobrych wynikach.We wszystkich spotkaniach widac ze skutecznosc druzyny jest tragiczna.Nawet w wygranych spotkaniach nie bylo sie czym zachwycac.Druzyna jest niepoukladana,gra bez zadnego pomyslu,akcje przeprowadzane sa na "dziko",brak podstawowego trzonu
Marec
2006.01.26 07:22:00
IP: 83.27.233.33
Styl gry,pomyślunek w konstruowaniu akcji,niestety nie do przyjęcia,nawet dla bardzo tolerancyjnego kibica.Bardzo przykra sprawa,ale...z nadzieja że gra Górnika ulegnie znacznej poprawie wybiorę się na kolejny mecz...cuda się zdarzają..
woody
2006.01.26 00:41:00
IP: 83.17.100.82
Dawno na meczyq nie byłem :) ale dzisiaj co sie pośmiałem to moje :) chyba z 5 akcji sam na sam z koszem i nasze byki powyżej 2 metrów nie trafiaja :-) albo kolesie z Kageru wjezdzaja pod kosz a naszych dwoch w zupelnie inna strone sie patrza :) ale dobrze, ze chociaz podgonili :P
Pawulon
2006.01.26 00:09:00
IP: 83.27.191.113
Wstyd wstyd wstyd!!!!!!!! NIe dlatego , że przegrali ale w jakim stylu . To nie jest GORNIK Wałbrzych!!!!!! Ci koszykarze nie mają jaj to są ludzie bez ambicji ja nie widzialem walki na parkiecie-panienki do roboty. Goscie spacerkiem nas rozjachali bo tak należy nazwac to co dziś sie wydarzylo.Albo ci koszykarze są tacy słabi albo trener . Czy ktoś widział składną akcje w wykonaniu naszych "gwiazd"- bieganina i tyle.Czy górnik ma jakieś zagrywki, czy tylko bieg na oślep na kosz przeciwnika?Jaka ekstraklasa to co dziś zobaczylem to mnie bardzo rozbawiło ,dawno tak się nie śmiałem- beczka śmichu.Tak trzymać hahahahahahaha
Scandalliero
2006.01.26 00:08:00
IP: 87.105.52.119
tragedia...:( aż ża było patrzeć...jestem daleki od krytykowania ale chyba każdy widział co się działo...:(!
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl