gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

Nieudana pogoń... porażka ze Stalą/ 2007-10-20 19:08:56 /
Górnik zatrzymany. Po ciężkim meczu i szalonej pogoni w samej końcowce, Górnik Wałbrzych przegrał z Atlasem Stalą Ostrów Wielkopolski 65:68 (14:25, 18:15, 13:16, 20:12). Na uwagę zasługuje fakt, że pogoń Górników rozpoczęła się po... zejściu z parkietu Archie Tezale, który dzisiaj miał zero procent skuteczności i aż cztery straty. Gdyby tak wychowankowie Górnika weszli 2 minuty wcześniej...

- FOTORELACJA z meczu (kliknij)

Górnik: Clarkson 27 (1x3), Wichniarz 14 (4x3), Ercegović 10 (5 zb.), Spencer 7 (6 zb.), Zabłocki 6 (1x3, 5 zb.), Glapiński 1, Józefowicz 0, Kowalski 0, Saran 0, St. John Mike 0, Archie 0.
Stal: Boykin 14, Szawarski 11, Oden 10, Wilson 10, Kadziulis 7, Stefanović 6, Sroka 5, Bennett 3, Hughes 2.

Po dwóch nieoczekiwanych zwycięstwach Górnik jawił się niektórym jako faworyt meczu z Atlasem. Jednak wygrane te sprawiły także, że wałbrzyszanie nie mogą już liczyć na brak odpowiedniej koncentracji przeciwników czy też ulgowe traktowanie.

- Dobrze, że Górnik wygrał dwa pierwsze mecze, bo przystąpiliśmy do tego meczu od początku na sto procent skoncentrowani - mówił po meczu Wojciech Szawarski.- Dla naszego zespołu niedobrze się złożyło, że graliśmy trzy bardzo trudne mecze w ciągu jednego tygodnia - stwierdził z kolei trener Górnika Radosław Czerniak. - Tak naprawdę ludzi do grania w moim zespole nie jest za wielu i zdrowotnie nie wyglądaliśmy najlepiej – dodał szkoleniowiec beniaminka DBE.

I rzeczywiście. Górnik nie potrafił w pierwszej odsłonie poradzić sobie z szybka grą Atlasu i po początkowym prowadzeniu gospodarzy do głosu doszli goście, którzy szybko odskoczyli na dziesięciopunktowe prowadzenie. - Kluczem do zwycięstwa był dobry początek, kiedy graliśmy dobrze zarówno w ataku jak i w obronie – podsumował później skrzydłowy Atlasu Stali Charles Benett. Pierwsze skrzypce w ekipie Atlasu grał w tej kwarcie Ruben Boykin.

W dalszej części mecz się nieco wyrównał, ale goście utrzymywali zdobytą wcześniej przewagę. O ile jednak dla Atlasa punkty zdobywali wszyscy gracze występujący na parkiecie, o tyle w Górniku punktował praktycznie tylko Chris Clarkson. Skrzydłowy Górnika właściwie sam jeden trzymał wynik, gdyż pozostali strzelcy gospodarzy byli nieskuteczni. - Mieliśmy pozycje, ale nie trafialiśmy - podsumował Tomasz Zabłocki - słabszy dzień dziś się nam przytrafił. Jeden zawodnik nie wygra meczu, musi dwóch, trzech jeszcze dodać swoje punkty - dodał Zabłocki, który w meczu z Anwilem był najlepszym strzelcem Górnika.

- Zagraliśmy najgorszy ofensywnie mecz w sezonie – wtórował mu po spotkaniu trener Czerniak. Cieszy natomiast, że Stal, która zdobywała bardzo dużo punktów w dotychczasowych meczach, dzisiaj zdobyła tylko 68, co znaczy, ze ta nasza obrona nie była taka zła – dodał szkoleniowiec Górnika.

Szczególnie widoczne było to w czwartej kwarcie, gdy wałbrzyszanie grali świetnie w obronie, dwukrotnie wymuszając na gościach faule w ataku i również dwukrotnie nie pozwalając ostrowianom oddać rzutu w ciągu 24 sekund. Niestety dla nich znakomita obrona nie miała przełożenia na atak i przewaga Atlasa utrzymywała się stale na poziomie dziesięciu punktów. Trwało to jednak tylko do 38. minuty. Kolejne dwie przypominały mecz z Turowem. Szaleńcza pogoń wałbrzyszan nastąpiła jednak zbyt późno i pozwoliła jedynie zmniejszyć rozmiary porażki. - Ta końcówka to dla nas dobra lekcja na przyszłość – podsumował ostatnie minuty Gintaras Kadziullis.

- Beniaminek musi zapłacić frycowe – mówił natomiast Zabłocki. – Ale wygraliśmy dwa poprzednie mecze, nie mamy co załamywać rąk. Głowa do góry. Gramy dalej. Jedziemy do Kołobrzegu i tam musimy wygrać – z optymizmem w głosie dodaje niski skrzydłowy Górnika.

W meczu z Atlasem Stalą w drużynie Górnika zabrakło Adriana Czerwonki. - Mam kłopoty z kolanem - stwierdził skrzydłowy Górnika. - Przerwa na leczenie potrwa około sześciu tygodni - dodał koszykarz. Kibice wałbrzyscy zobaczyli natomiast nowego skrzydłowego, Mike’a St. Johna. - Mamy miesiąc na przetestowanie tego zawodnika – mówi trener Czerniak. Jednak w pierwszym swoim występie Amerykanin nie zachwycił.

Sławek Skonieczny - plk.pl


3.kolejka:
Kotwica Kołobrzeg - Polpharma Starogard Gdański 87:82
SPEC Polonia Warszawa - Anwil Włocławek 58:71
ASCO Śląsk Wrocław - AZS Koszalin 77:79
Polpak S.A. Świecie - Bank BPS Basket Kwidzyn 80:83
Energa Czarni Słupsk - PGE Turów Zgorzelec 64:68

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
;)
2007.10.25 11:24:54
IP: 83.3.10.202
Klub Kibica = wróg Kozłowicza? :) taki transparent :P albo zamiast wróg to wrzód :P
DO smoke ksg
2007.10.24 19:34:49
IP: 78.88.200.7
NO TO CZEKAM NA TE KROKI.
A JAK SĄ TACY KUMACI TO CZEMU JESZCZE NIC SIE Z TYM NIE STAŁO JUZ PO PIERWSZYM MECZU. PRZESTAN WĘC PIERDDD TYLKO WEŹ SIE ZAŁATWIANIE
KULA
pasterz
2007.10.24 18:27:22
IP: 128.228.140.11
zarzad bedzie mial ten protest w d... prawda panie ludwiczuk i kozlowicz? ale do momentu... az zainteresuje sie tym PRASA ;] A gwarantuje ze sie zainteresuje ;] Smrod sie rozniesie po Polsce...
płetwa
2007.10.24 15:08:04
IP: 87.105.54.241
A zresztą duchu miejsza z tym szkoda nerwów:)
KSGFAN
2007.10.24 14:07:29
IP: 83.13.187.18
Zero Dopingu Kozlowicz od zawsze byl przeciowko kibicom marzy sie mu aby w Polsce zrobic NBA :/ trzeba pokazac ze nei jestesmy cholota ktora wrzuci sie w jakis kącik a i tak bedziemy z tego zadowoleni musimy pokazac czego chcemy i walczyc o swoje . Wiec moja propozycja zrobic transparent nie dopingowac i moze wtedy zarzad sie nami zainteresuje i moze zaczna sie jakies rozmowy na liniki zarzad kibice przeciez oni dzieki kasie z biletow otrzymuja klub ale maja tą swiadomosc ze czego by nie zrobili to ludzie i tak przyjda i sie beda cieszyc moze stracimy kilka meczy ale trzeba pokazac ze nie jestesmy zbieranina tych "gorszych" i ze dla nas tez powinno byc miejsce a nie dbanie o takich jak kruczkowski szmajdzinski itp :/ wielkie vipy :/ dla mnie to tacy sami ludzie jak my . Pozdrawiam Cala Bialo-Niebieska Brac :) a rowniez zapraszam na stadion przy ratuszowej na mecze pilki kopanej :)
płetwa
2007.10.24 13:19:36
IP: 87.105.54.241
Duchu czemu nie opublikowałeś komentarza mojego?Przecież napisałem samą prawdę... ; od ducha: nie mi oceniac co jest prawda, a co nie - po prostu pewnych rzeczy sie nie publikuje.
mpg
2007.10.23 23:03:24
IP: 83.27.188.61
potem to juz może byc za późno......... jak kibicowac to cały mecz. tylko Górnik Nasz KS
smoke ksg
2007.10.23 22:17:28
IP: 83.27.245.91
kto ma sie tym zajac zajmie sie - nie musicie kumatym mowic co maja robic...bo wielu z was podejrzewam nawet nei potrafi wymienic skladu ktory gral w 2 lidze ... tym bardzij skladu pilkarskiego wiec nie udzielac sie...wszelkie kroki zostana podjete aby klub zaczal traktowac kibicow GODNIE
....
2007.10.23 19:34:42
IP: 195.22.97.40
Dobry pomysl - pierwsze 2 kwarty protest, a potem ostry doping
Matti
2007.10.23 17:24:05
IP: 83.26.171.202
NIE DOPINGOWAĆ PRZEZ PIERWSZĄ POŁOWE I JUŻ!!!!!!!!!KOZŁOWICZ?????TEMU PANU JUŻ DZIĘKUJEMY!!!
jeki
2007.10.23 17:15:33
IP: 83.4.239.53
W tamtym roku cchciałem się zapisać do kk,okazało sie że nie da rady bo pan Kozłowicz powiedział ze " jemu duży kk jest niepotrzebny".Oto cala poltyka zarządu w stosunku do kibiców.Tak samo jest teraz z sektorem dla kk.
lol4
2007.10.23 14:20:40
IP: 87.105.49.2
ja tez widzialem jak grupka ludzi usiadla z biletem na parkiet na bocznych miejscach (na parkiecie) a Kozlowicz wyogonil ich i burczal ze to jest dla ludzi z karnetami VIPowskimi
chłopak:)
2007.10.23 12:07:57
IP: 83.27.193.140
Widzę lekka przypinkę z Twojej strony,no ale jak chcesz...
long
2007.10.23 12:01:13
IP: 83.27.246.205
Z wypowiedzi Ducha wynika, że mamy (kibice, którzy nie są w KK) szczęście, że KK nie liczy np. 1500 osób. Byłby wtedy wspaniały doping, sle klub nie zarobiłby ani grosza za bilety(bo sie przecież darmowy należy), a ja nie miałbym szansy obejrzeć meczu za rzadne pieniądze poza TV. To, że ktoś jest w KK, poświęca swój czas, pieniądze po to, by był lepszy doping jest chwalebne. Jak miałem naście lat też się w to bawiłem. Jest to jednak zupełnie dobrowolne. Poza tym osób rzczywiście zaangażowanych i tracących czas i pieniądze na organizację jest garstka, a reszta to najwyżej pokrzyczy, albo się ewentualnie napije(później trzeba z hali wynosić), powyzywa kibiców i zawodników innych drużyn, zrobi jakąś zadymę i tyle. I za to mają wchodzić na mesz za free?? Budżet jest mały i każdy kibic powinien wspierać klub kupując bilet!! Stosunek władz klubu do kibiców jest faktycznie nie taki, jaki byc powinien i tylko w tym zakresie się zgadzam. Lekceważenie kibica(Francuz), który wygrał karnet i nie ma dla niegi miejsca, bo ma 14 lat(zresztą nieważne dlaczego) jest niedopuszczalne!!Generalnie sprawa nadaje się do sądu. Pozdrowienia dla członków KK poza tymi co tylko krzyczą że "cała Polska j...Śląska". Nie drodzy panowie, nie cała Polska, tylko grupka zboiczonych i niewychowanych kiboli. ; od ducha: kolega zle wyciaga wnioski :) z takiego wnioskowania mi za to wychodzi, ze jesli mielibysmy w skladzie powiedzmy 6 Clarksonow, to conajmniej Mistrzostwo Polski, Euroligi w kieszeni? bo przeciez jesli jeden zdobywa srednio ponad 20pkt to 6 regularnie dawaloby nam ponad 120pkt, tak? :) chodzi o grupe 30 osob i to doskonale wiadomi. Kolega nie jest w KK a tak dobrze wie kto co robi i czy to czlonkowie KK chodza pod wplywem procentow? skad taka wiedza? a moze tylko tak sie wydaje i nie ma pewnosci w tej sprawie? Zanim sie oceni to wypada zapytac, zorientowac sie dokladnie w temacie? KK nie wymaga cudow - tylko normalnego podejscia i traktowania.
chłopak:)
2007.10.23 09:20:18
IP: 83.27.193.140
Duchu,czy mój post był na tyle mało ważny,żeby go opublikować???? ; od ducha: takie tematy nie byly, nie sa i nie beda poruszane w komentarzach.
krzyss3
2007.10.22 23:50:33
IP: 83.8.51.98
smutne co sie dzieje , a raczej co sie NIE dzieje na lini klub-kibice. dlaczego nie dostnie kk osobnego sektora? odpowiedz jest prosta : bilety za 25 zeta sprzedamy , a Wy mlokosy wypad na "balkony". a wszystko to na szkode Gornika... pan kozlowicz juz zapomnial jak byl kelnerem w hotelu Sudety i podlizywal sie do grajkow z Gornika. teraz ladny gajerek , sztuczny usmieszek, lecz slomka jeszcze z butow wystaje. prosze o nie ucinanie komentarza...mam nadzieje ze pan kozlowicz nie wstydzi sie swej przeszlosci. co do strony intrnetowej to www.gornik.walbrzych.pl byl przez wiele lat serwisem oficjalnym i dla mnie takim pozostanie. pozdrawiam
Matti
2007.10.22 22:54:57
IP: 83.26.171.101
Ja proponuje aby nie dopingować i nie wywieszać flag w pierwszej połowie meczu.A w przerwie wszystkie flagi wracają ,bębny też i doping jakiego jeszcze nie było!!!!!!!!!!!ZARZĄD LEJE NA KIBICÓW
sds
2007.10.22 22:04:40
IP: 83.27.132.162
Właśnie skąd wziąść szalik górnika? i kiedy bilety będą sprzedawane???
pasterz
2007.10.22 21:01:09
IP: 128.228.140.11
latwo obrazac KK piszac ze widac ich pijanych... ilu? kogo? prosze mi pokazac??? Niech klub zacznie sprzatac najpierw u siebie... szkoda tylko, ze kibice tego nie wiedza co sie tam wyrabia. Jedyny 'normalny' to Romek, ale i on ma wady ;P
KULA DO DUCHA
2007.10.22 20:23:24
IP: 78.88.200.7
Duchu zgadzam się z Tobą iż KK powieni mieć swoje miejsce. Oczywiście gadka z klubem nie będzie prosta ale musi być ktoś kto się tego podejmie. Musi być ktoś , kto będzie liderem KK, zorganizuje to i się postawi. A może coś prostrzego. Czemu nie można ustalić miejsca zbórki pod halą dla wszystkich " szalikowców" i samemu nie zająć sektora?!. Jak Klub tzn władze, bo zawodnicy raczej nie, mają Was - nas w dupie to my miejmy ich też i sami weżmy sobie sektor. Może warto też spróbować pogadać z samymi graczami - może oni coś pomogą. Ale aby to wszycho wypaiło musi być LIDER!!!.
POZDRO DLA WSZYSTKI FANATYCZNYCH FANÓW.
KULA - PIASKOWA
Francuz
2007.10.22 19:12:52
IP: 78.88.212.215
Wygralem karnet w "Auchan'ie" (zapewnione miejsce na parkiecie) lecz jak sie okazało to miejsce cytuje Pana Kozłowicza "miejsce nie jest dla Ciebie"... Jestem Ciekaw co Pan Kozlowicz miał na myśli mówiąc "nie dla Ciebie". Moze to, że nie jestem żadnym VIP'em, ale zwykłem 14 letnim kibicem? Widać Dyrektor Kozłowicz ma kibiców w głębokim poważaniu i trzeba coś z tym zrobić. Proponuje zrobic protest taki jak zrobili kibice Pogoni Szczecin. Zero dopingu!!!

POZDRO!!!
Damian
2007.10.22 19:11:47
IP: 83.27.196.93
Tak niech KK płaci jeszcze za bilety ...to wtedy zobaczycie wiecej flag , bebnow , i gadzetów ..i zebyscie sie nie zdziwili ze nas nie bedzie na zadnym wyjezdzie ....
xxx
2007.10.22 19:09:44
IP: 83.4.120.241
Ten slynny pijany koles nie jest z klubu kibica !! siedzial poprostu na tym samym sektorze !! wiec ci co sa nie doinformowani niech sie lepiej nie wypowiadaja a tak na marginesie to gdzie wtedy byla ochrona????
płetwa
2007.10.22 18:30:34
IP: 87.105.54.241
Chociarz teraz jak to przemyślałem to to nie taki głupi pomysł.Jestem za tym co napisał indyk.Trzeba coś z tym zrobić.Powiem tylko jedno:
PRECZ Z KOZŁOWICZEM!!!To on robi największe zamieszanie a nie jak niektórzy uważają-Ludwiczuk.Jak widzę jak Kozłowicz patrzy z pogardą na nas-zwykłych kibicówe to aż mi sie niedobrze robi.Jak szanowny pan Kozłowicz dalej tak będzie robił to niech z godnością odejdzie z naszego kochanego klubu.Mam nadzieje że jednak do tego nie dojdzie i pan Kozłowicz pójdzie po rozum do głowy.Słyszałem od "starszych" kibiców że była kiedyś taka sytuacja że kibice nienawidzili Kozłowicza.Panie Kozłowicz-może na najbliższym meczu niech pan odrazu usiądzie w sektorze z kibicami drużyny przyjezdnej?!Niech sie pan troche zastanowi bo to już jest śmieszne co pan wyprawia z nami-kibicami a zwłaszcza z klubem kibica.Pozdrawiam
hight
2007.10.22 17:34:16
IP: 83.14.224.114
Moim zdaniem jak nie będzie sektora dla KK to transparent "Nie ma sektora - nie ma kibiców" jest całkiem na miejscu. Przywitajmy tylko zawodników na rozgrzewce bardzo głośnym dopingiem - bo oni nie są niczemu winni, a potem siedźmy cicho. Może to zadziała. Jeśli jednak dostaniemy sektor to powinni w nim byc wszyscy, którzy chcą głośno dopingowac i zdzierac gardło. Bez znaczenia, czy to KK, czy nie. Przecież i tak nikt chyba nie będzie siedział na tym sektorze.
janel
2007.10.22 17:08:37
IP: 89.174.99.38
Kk powinno być umiejscowione w widocznym miejscu aby cala hala slyszala co podkrecają!!
płetwa
2007.10.22 16:17:44
IP: 87.105.54.241
Jakiś protest przeciwko zarządowi żeczywiście powinno sie zrobić.Ale pomysł by nie dopingować drużyny jest troche głupi...wie mże tak robi wielu kibiców w Polsce(morze to jedyna metoda na walkę z zarządem)ale koszykarze nas potrzebują!To koszykarze na nas liczą że poniesiemy ich do zwycięstwa.Nie mogą więc na tym wszystkim ucierpieć nasi grajkowe bo wiadome jest że przy dopingu drużynie gra sie o wiele lepiej!Takie jest moje zdanie i naprawdę nie ma sensu sie poddawać:)pozdrawiam
łysy
2007.10.22 16:14:59
IP: 83.8.7.208
Do TROL; człowieku czy ty znasz sie na prowadzeniu druzyny?? czemu wczesniej nie pisałes ze czerniak to układowie jak wygrywał mecze. a co do kk. powinni miec swoje miejsce na hali, bo ktos musi prowadzic doping. jezeli nie moga im odstapic za darmo tego miejsc niech chociarz obniza dla nich ceny, ale z drugiej strony nie wszystcy nato zasługuja..bo jak ktos z kk przychodzi nawalony i jeszcze robi dym to powinnien w ogole nie byc wpuszczanym na hale. A kibice którzy zabrali flagi sa żałoosni;/ skoro nie chodza na mecze to niech je oddadza bo po jakiego ch,, one im w domu?
thx
2007.10.22 15:50:58
IP: 83.8.29.41
Ten post bedzie z lekka polityczny ale musze go napisac...
Poniedziałek po wyborach, wygrała PO. Nasz były prezes, a teraz szef PZKosz jest z partii rzadzacej ( w TV widziałem jak sie sciskał z D.Tuskiem), prezydent miasta takze jest z partii rzadzacej. Nigdy wczesniej miasto, klub nie mialo takiej szansy na to aby kompleks sportowy, albo przynajmniej sama hala, nie były tylko czczym gadaniem i obietnicami bez pokrycia. Jest szansa i to spora zeby w koncu Gornik doczekal sie nowego domu. Nalezy to wykorzystac. Jednak wydaje mi sie, ze zyje złudzeniami. A jak wy sadzicie?
thx
2007.10.22 15:45:03
IP: 83.8.29.41
Do Ducha -> Wywołałes mnie do tablicy...
1) Ja nie krytykuje KK, zadałem tylko pytanie czy przed meczem negocjowaliście z szefostwem klubu gdzie mozecie stanac, bo na Turowie staliscie w zupełnie innym miejscu, a teraz na Stali "znikneliscie" z widoku !
2) Co do kibiców Stali to nie mozna im zaprzeczyc ze ładnie dopingowali swój zespół.
3) Co do relacji na lini KK - klub nie bede sie wypowiadał bo ich nie znam.
4) W kwestii tzw. "public relations" klubu to powiem tylko tyle, ze 9 dni temu wysłałem do nich emaila z pytaniem, do tej pory nie dostałem odpowiedzi.
Co jest wg. mnie lekko zenujace, taki brak profesjonalizmu.
5) Mam duzo szacunku za to co robisz, poswiecajac swoj prywatny czas na prowadzenie tej strony od ładnych paru lat( bo przeciez mozna by było w tym czasie robic mase innych rzeczy ). Pozdrawiam  ; od ducha: no to chyba juz sie zrozumielismy :) klub ma w "tradycji" raczej nie rozmawiac z kibicami - jesli nie zapomni to przekazuje rozne informacje, a tym razem jak widac nawet zapomnial powiedziec, ze nie bedzie sektoru dla KK Górnika...
raf
2007.10.22 15:31:00
IP: 83.12.78.242
Ja natomisat zgodze się z "long". nie tylko kk kibicuje na meczach. Ja osobiscie nigdy nie bylem w kk a na kazdym meczu staram sie dopingowac na całego. I takich kibicow jest duzo wiecej. Dlatego prosze nie róbcie z siebie wielkich pokrzywdzonych. ; od ducha: a ile razy np. nosiles bebny na mecz i po meczu albo organizowales inne "gadzety"? przyjsc na gotowe i pokibicowac nie jest tudno :)
Indyk
2007.10.22 15:26:07
IP: 84.40.185.127
Dobra ja proponuje na najblizszym meczu aby wszyscy z KK Nie dopingowali druzyny wtedy reszta hali takze bedzie siedziała cicho i pomysł zeby zrobic transparenty "Czekamy na ruch Zarządu" lub cos podobnego !! Jak dla mnie to paranoja zeby kibice miejscowego klubu nie mieli własnego sektora i byli traktowani jak wyrzutki !! To samo jest z kibicami którzy maja karnety (Przed sezonem było zapewnione ze mając karnet osoba ma zapewnione miejsce siedzące a tymczasem na ostatnim meczu mój kolega nie został wpuszczony na sektor i musiał stac poniewaz sprzedano wiecej biletów na miejsca siedzące niz przewidywano !! Jak dla mnie to to co wyrabia zarząd to Skandal !! A szczególnie kozłowicz który robi piekne minki w telewizji do przyjezdnych oraz osób które maja jakies wpływy...A własnych kibiców zlewa i to na całej linii !! Jak dla mnie powinnismy na najblizszym meczu zrobic protest przeciwko zarzadowi i na meczu powinno byc zero dopingu moze dopiero wtedy sprawa sie rozgłośni na cały kraj i zarząd bedzie zmuszony zadziałać !! Kto jest za tym pomysłem niech napisze...Może gdy wiecej osób sie w to zaangazuje uda sie cos zdziałac !! Co wy na to?
jurszyk16
2007.10.22 15:08:23
IP: 83.27.187.144
Skąd wziąść szalik????????Prosze o odpowiedz
KS
2007.10.22 14:59:45
IP: 83.26.149.184
>>>>Następny mecz w Świebodzicach : zero dopingu zero flag i czekam na reakcje zarządu klubu!!!! <<<<
isle
2007.10.22 13:11:19
IP: 62.87.161.21
Nie jest tak do końca jak pisze osoba, która kieruje komentarz pod moim adresem. Wkład jak Rafał i Marcin wnieśli w awans Górnika do I ligii a potem do DBL jest bezsporny. Chyba największym marzeniem tych dwóch chłopaków był awans z Górnikiem do DBL i chwała im za to że swoje cele osiągneli.
OD DUCHA
2007.10.22 10:33:35
IP: 83.3.249.218
OD DUCHA: do kibicow typu: Damian, thxm Kula, long: 1. sprobujcie porozmawiac z klubem i sie dogadac odnosnie KK skoro to niby takie proste i oczywiste, ja ( i nie tylko ja...) w tym sezonie juz sobie odpuscilem calkiem - takze z uwagi na cala sytuacje ze strona internetowa...; 2. jak najbardziej smieszne jest, ze dla kibicow gosci czekaja osobne sektory, a miejscowi kibice sa ganiani po calej hali!; 3. prosze sie nie dziwic, ze oprawy meczow sa coraz gorsze - jakbyscie mieli przez kilka lat co chwile rzucane tylko klody pod nogi, a praktycznie zero pomocy (co ciekawe zawsze w takich miejscach zeby druzyna gosci wyraznie odczuwala ich wsparcie - polecam zobaczyc jak my mamy na wyjazdach...), to odechciewaloby sie wszystkiego. Z mojej strony szacunek dla tych, ktorym jeszcze sie chce probowac i walczyc z klubem... wlasnie walczyc zamiast wspolpracowac, bo to wg mnie nie jest realne z takim ich podejsciem ; 4. KK powinno placic za bilety? ok tylko wtedy prosze nie komentowac czemu doping byl slaby, czemu malo flag (tak dla informacji to flagi warte spora sume zostaly wyniesione przez kibicow po 5 meczu ze Sportino - i niewielka ich czesc wraca na hale. Takich wlasnie mamy "kibicow"...), czemu malo bebnow itd itp To wszystko bylo przez wiele lat robione wlasnie ze skladek czlonkow KK. Rozumiem, ze zdaniem niektorych to oprocz tego, ze tyle robia, placa ze swoich, to jeszcze maja placic za bilety jak kazdy inny? No to w tej kwestii nie zgodzimy sie nigdy :) bo przewaznie komentuja to osoby, ktore nie maja pojecia jaki to jest wysilek organizacyjny i finansowy - dzialanie takiego KK. Tym, bardziej jesli klub nie pomaga w jego funkcjonowaniu... A wstydem na cala Polske kolego "long" jest raczej Twoj komentarz, bo wypowiasz sie w sprawie, o ktorej jak widze nie bardzo masz pojecia. Polecam najpierw zaglebic temat, a potem zabierac glos krytyczny, ze KK nie powinno sie domagac - wg mnie wlasnie powinno i tak jest w normalnych klubach.
do isle
2007.10.22 08:49:41
IP: 83.8.17.145
Isle prawda jest taka, ze nigdy nie piszesz nic dobrego o glapie, który kiedy wchodzi na parkiet daje z siebie 100% w ostatnim mecz grał 12minut i towe wloclawku i dziwnie jakos sobie poradzil. Wiecej wiary chlopie
???
2007.10.22 01:10:18
IP: 89.174.222.181
nie chce sie narazic to sie nie podpisuje ale: kupcie bilety za 25 zl i po krzyku!!!
long
2007.10.22 00:54:45
IP: 83.8.14.20
Nie wiem jak to jest do końca z organizacją przyznam szczerze. Jednak moim zdaniem fani Górnika, to wszyscy, którzy przychodzą na mecz i dzielenie ich na KK i resztę do niczego dobrego nie prowadzi. Nie wiem,czego oczekują KK?? Przyznania sektora, ale bilety po ile??? Po 16???!!!Każdy może kupić bilet za 25 zeta i można się zebrać w jednym sektorze!!Jeśli KK liczy na przyznanie sektora i bilety po 16, w zamian za to, że kibicują(nawet głośno), to czegoś tu nie rozumiem.Powtarzam, kibicami jesteśmy wszyscy, a gdzie kto usiądzie, to jego wola.Żenujące jest dla mnie natomiast to, że nie ma numerowanych biletów(na siedzeniach są numerki)i płacąc 35 zeta jeszcze muszę sobie wcześniej zająć miejsce. Jednocześnie szacunek i podziękowanie dla KK za doping, choć nie dla wszystkich. Jednego wiedziałem jak, jak wynosili z hali. Powietrzy zagęszczone mu zaszkodziło??!!Wstyd na całą Polskę!!!
Hej Hej KSG
2007.10.21 23:51:35
IP: 83.27.212.10
Odnośnie kibicowania: proponuje w następnym meczu nie wywieszać flag nie dopingować itp , ale za to wywiesić jeden transparent z napisem "Nie ma sektora - nie ma kibiców"
Martin
2007.10.21 23:42:45
IP: 83.15.83.130
Jestem w szoku czytajac niektore komentarze! Ludzie spokojnie dopiero 3 mecze, a gornika sklad jest naprawde dobry... co do graczy ktorzy wywalczyli awans to prosze was zaufajcie mi ze by sobie nie poradzili w dbe... wystarczylo pare minut glapy zeby pokazal ze nie radzi sobie z topowymi playmakerami z naszej ligi... co nie znaczy ze nie mam do niego szacunku, uwazam ze to perspektywiczny gracz i praca moze dojsc daleko [od korna]: im wiecej minut i regularniej bedzie gral, a gwarantuje Ci, ze bedzie pewniejszy siebie i pozyteczniejszy... na lawie jeszcze nikt nie zdobyl doswiadczenia...
Indyk
2007.10.21 23:09:00
IP: 84.40.185.127
Aaahhh co za POzytywny dzien :D:D:D
isle
2007.10.21 22:49:59
IP: 83.27.190.26
Już po raz trzeci próbuje napisać komentarz do meczu i mam nadzieję, że w końcu go skończę. Gra była brzydka i przegraliśmy przez słabą skuteczność i zbiórki. Co do meczu to napiszę tak: 1) Brak ustwionych zagrywek pod Wichniarza, który jest najlepiej rzucającym naszym graczem za trzy. 2) Dziwne odpalanie trójek z 9 m przez B.J Spencera, który jakoś dziwnie nie potrafi trafić zza linii 6 m. 3) Gra nie może się opierać tylko na Clarksonie, który nie jest w stanie pociągnąć drużyny przez 40 minut. 4) Nie uważam, że trener Czerniak dokonał złych zmian. W pewnej chcwili na skutek kontuzji Czerwonki na ławce siedzieli Glapiński, Kowalski, Jóżefowicz, Saran, oraz mający trzy faule Zabłocki. Mimo niewątpliwej zasługi dla Rafała i Marcina że Górnik awansował do DBL nie uważam, że są oni w stanie zmienić obraz meczu. Po wejściu Rafała jego gra w obronie przeciwko Brandonowi H pozostawiała wiele do życzenia. Nie jest to niestety I liga, w której M. Stokłosa odgrywa teraz wielką rolę. Dzięki Górniku za walkę, ale nie ma co się uszukiwac, że walczymy o pozostanie w DBL. Walczymy o pozostanie z takimi drużynami jak Kotwica, Polfarma, AZS Koszalin, Jak coś się uda więcej to ok. WIWAT GÓRNIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
hmm
2007.10.21 22:21:57
IP: 83.12.78.106
Moze transparent: "Dlaczego klub ma w dupie kibicow?" :)
ciacho
2007.10.21 22:12:24
IP: 83.27.215.228
Ijeszcze jedno ,dzieki ci Duchu za prowadzenie stronki , za wiadomosci ktore zdobywasz dla nas , ale to bardzo duzy wstyd ze klub dbe nie ma swojej strony ,bo przeciez jest to jakas wiez z kibicami ktorzy ja czytaja ,a ta ktora jest kk jest olewana przez zarzad, to widac jak sie olewa kibicow dzieki ktorym jako 6 zawodnik jest sie w dbe.Dzieki ci Duch za stronke i zapal do jej prowadzenia po tym jak zarzad to wogole nie interesuje.Powodzeni i wytrwalosci w twojej pracy!!!! ; od ducha: dzieki za mile slowa! stronke prowadze nie tylko ja, ale tez Seba Bednarski z Nowego Jorku aktualnie :)
ryv
2007.10.21 22:00:05
IP: 83.14.18.154
ludzie skonczcie juz komentowac 1 porazka naszego zespolu a tu juz leca krytyki na zawodnikow na trenera dlaczego niewpuscil tego zawodnika a wpuscil innego
MICK
2007.10.21 21:55:48
IP: 83.4.75.17
KSG1946-MASZ TRAFNY KOMENTARZ I ZGADZAM SIE ZE BILANS JEST DOBRY DLA NASZYCH.A PROPOS DZIEKI ZA NEWSY Z POPRZEDNIEGO MECZU Z ANWILEM.KTOŚ JEDZIE TERAZ NAD MORZE??
Indyk
2007.10.21 21:55:36
IP: 84.40.185.127
Dlaczego mój poprzedni komentarz nie został opublikowany? Jak dla mnie to kozłowicz powinien zostac wylany na zbity pysk !!
Troll
2007.10.21 21:36:19
IP: 83.8.17.145
Chciałbym zobaczyc jak, którys z naszych oddałby 6-8 niecelnych rzutów lub stracił kilka piłek... Czerniak jak w kazdej gazecie wypowiada sie, ze Ci co wywalczyli awans nie poradza sobie a skad on ma to wiedziec skoro nawet nie daje im szansy??!! Czerniak-układowiec
kibol
2007.10.21 21:29:05
IP: 87.105.67.73
Zróbcie protest.Brak dopingu,lub urządzenie typowej sielanki,jak na Legii.
Chętnie się przyłącze i jeszcze parę osób ze mną.
Pozdrawiam
xD
2007.10.21 21:27:16
IP: 83.27.200.189
śmiać się chce jak czytam niektóre posty
1. Przez Archiego przegraliśmy mecz :D Dobry żart. Chłop gra w ciągu tygodnia 3 mecze po ok 35 minut. Jest zmęczony i ma w każdym meczu zagrać wyśmienicie? To że ma tendex -4 nie oznacza, że słabo grał. Wręcz przeciwnie- moim zdaniem to jeden z najlepszych graczy w Górniku.
2. Wpuszczenie Józka to już było przegięcie! Ja rozumiem, że prezesem jest p. Frąckowiak ale dbe to jednak nie jest zabawa gdzie można robić sobie takie jaja.
3. BJ Spencer. Widać, że dobry grajek tylko ma strasznego pecha jeśli chodzi o rzuty ale myślę, że jeszcze się rozegra. Szkoda że aż tyle tych niecelnych trójek ale mówi się trudno...Oby do przdu w następnych meczach.
4. Nowy gracz. Niby nie miał okazji, żeby zaprezentować swoje umiejętności ale utkwiła w pamięci niecelna piłka spod kosza :) poza tym troche wolny i ociężały ale nie można o nim zbyt dużo powiedzieć
5. Podejście zarządu do kibiców Górnika. Ostatnio Turów dostał 2 sektory, teraz Stal -1. Do tej pory KK-NIC! Kazali cisnąć się na śmiesznych schodach. Jeśli tak dalej będzie to doping będzie tylko ze strony kibiców przyjezdnych.
6. Kolejny udany mecz Clarksona i Wichniarza.
Stal była o wiele lepsza w ataku i w obronie więc wygrała. Nasi muszą popracować nad skutecznością i będzie dobrze.
Brawa za walkę do końca oraz gratulacje dla Stali za dobry mecz i kulturalny doping.
pozdro
ciacho
2007.10.21 21:14:38
IP: 83.27.215.228
Chodze na Gornika od roku 1987 r ale co teraz sie wyprawia z kk to skandal czyzby pan prezes chce dorownac prezesowi slaska?Ja osobiscie kupilem karnet za 400 zl ktory gwarantowal mi miejsce na bocznych sektorach lub parkiet osobiscie przy kupowaniu powiedzial mi to pan Kozlowicz a mecz ogladalem na stojaco za kosza panowie to jest jawne oszustwo ze lekcewazycie kk to ryzykujecie ze w pewny momecie bedziecie grac przy molczacej publice ale sprzedawanie karnetu na miejsce siedzace ktorego brak to juz jest oszustwo nastepnym razem bede wiedzial gdzie zglosic to PRZESTEPSTWO.Pozdrowienia dla wszystkich kibicow basketu!!!!
Soks
2007.10.21 21:13:04
IP: 83.27.65.202
no ..lol4 ma racje....wielka przepasc miedzy DBE a I liga
lol4
2007.10.21 20:44:34
IP: 87.105.49.2
mati: nie wiem czy w DBE rzucilby chociaz 2
jurszyk16
2007.10.21 20:20:08
IP: 83.27.232.246
Nie wiecie gdzie mozna kupic szalik Górnika Wałbrzych????Jak wiecie to podajcie adres i cene.
mati
2007.10.21 20:07:20
IP: 83.27.211.11
I-liga Stokłosa rzucił 25 pkt. dla Politechniki Poznań - przykład jak powinien grać rozgrywający !
Brawo!
lulek
2007.10.21 19:56:57
IP: 62.87.238.154
przegrali przez rozgrywajacego
Juras
2007.10.21 18:52:31
IP: 83.4.147.96
Ja się tylko zastanawiam na co poszła kasa z tych wszystkich aukcji internetowych po podobno miało to iść na oprawy ale jakoś tych opraw nie widzę, kolejny mecz i nic ciekawego nie było . ; od ducha: a wiesz ile np. kosztuja naciagi do bebna? zorientuj sie i potem ewentualnie komentuj :) a z takim podejsciem dzialaczy do kibicow, to nie dziw sie, ze nie chce sie nic robic...
Padawan_8
2007.10.21 18:41:40
IP: 82.160.102.82
jak tak czytam te wasze wypowiedzi to musze przyznac i stwierdzic ze nic sie nie zmieniliscie hehe chlopaki zagrali dopiero 3 mecze zaliczyli 1 porazke a tu juz czyta czarnych wyjebac zabrac innym kase i naj lepiej wymienic wszystkich a moze zastanowcie sie to moze trzeba kibicow wymienic i chlopaki by inaczej juz calkiem grali pozdro dla klubu po raz kolejny i szacunek
highti
2007.10.21 18:20:19
IP: 83.14.224.114
Czy jest organizowany wyjazd na mecz z Kotwicą?
Co do sektoru dla KK to naprawdę żenada. Może nie jest to najlepszy sposób, ale byłbym za tym, żeby wogóle nie dopingowac Górnika w meczu z Polpharmą. Może wtedy zarząd zobaczy, że kibice są ważni i da sektor na mecz z Polonią. Nie mam słów na to co wyprawia nasz zarząd.
płetwa
2007.10.21 18:18:41
IP: 87.105.54.241
Co wy chcecie od chłopaków z KK?Ich wina że klub ich traktuje jak "szmaty"?
Sebastian Bednarski
2007.10.21 17:55:55
IP: 68.161.52.39
Ten komentarz jest adresowany do tych, ktorzy narzekaja na KK... powiem tak... NIE moze byc tak, ze KK jest piatym kolem u wozu dla zarzadu. Pan Ludwiczuk przegina mimo, ze "nie jest" w klubie. Wstyd na cala Polske, ze tak sie traktuje swoich kibicow i te slowa, "jak cos to przeniose klub do Wroclawia." Pozdrawiam Pana.
>>KS<<
2007.10.21 17:42:53
IP: 83.27.212.10
Tak jest Kula ma racje!!! 16 latkowie prowadzą doping! Nie są zgrani i gdyby nie cala sala to goście w ilości 30 osób są ich w stanie przekrzyczeć! Jest Stara Gwardia na meczach sam ich widziałem, ale oni stoją z boku i tylko oglądają mecz.... Podstawa jest dostanie na cały sezon jednego sektora to musi byc na początek odbudowy Starego "Kotła"
Adam
2007.10.21 17:15:44
IP: 81.168.202.185
Będzie organizowany wyjazd na mecz z Kotwicą??
KS
2007.10.21 16:48:19
IP: 83.4.122.130
Zdjęcia z meczu http://www.sportowefakty.pl/galeria/index.php?k=1&p=1&g=1310&z=1
Kula
2007.10.21 16:46:44
IP: 78.88.200.7
KK GÓRNIKA - ŻENADA.
PO PIERWSZE - ZERO ORGANIZACJI
PO DRUGIE - BRAK JAKIEJKOLWIEK SIŁY PRZEBICIA - CO MECZ TO W INNYM MIEJSCU. NIEDOPOMYŚLENIA ŻE FANI GÓRNIKA NIE MAJĄ SWOJEGO MIEJSCA W SWOJEJ HALI
PO TRZECIE - OPRAWA MECZU - ŚMIECH NA SALI -KK GOŚCI PO RAZ DRUGI WYPADŁ O WIELE LEPIEJ NIŻ MY. GDZIE SAFLAGI ITD. WIDAĆ ŻE TYLKO FANI PIŁKI NOŻNEJ I TZW STARA GWARDIA WIE CO TO ZANCZY DOPING I JAK TO ROBIĆ.
Tomson
2007.10.21 16:07:22
IP: 78.88.200.3
Do damian:Widac ze nie wiesz co sie dzieje pomiedzy kibicami a zarzadem!Chlopie wez soibe poczytaj w gazecie wroc. tydzien temu byl artykul! A wczoraj ledwo nas wpuscili na schody...
Indyk
2007.10.21 14:44:29
IP: 84.40.185.127
Kozłowicz robisz piekne minki i podlizujesz sie waznym osobom a nawet nie potrafisz załatwic sektoru KK !! To jest paranoja zeby druzyna przyjezdna miała własny sektor a Gospodarze cisneli sie gdzies po kątach !!
Adrian
2007.10.21 14:43:25
IP: 83.27.191.25
sory, nie chodzi mi ze wogole nie kibicowala reszta hali ale czasami sie zawieszali, a wtedy robilo sie cicho, zle sformulowalem swoj poprzedni koment ,sorry
ksg1946
2007.10.21 14:23:48
IP: 91.94.48.187
nie ma co narzekać. kto z was uwierzył by gdyby przed sezonem powiedziano mu że po trzech meczach będą dwa zwycięstwa i porażka trzema punktami? chyba nikt. archie i spencer zupełnie bez pomysłu. czekali nie wiadomo na co i rzucali bez sensu za trzy. jedynie clarkson nie bał się wejść pod kosz. miał dużo strat i nie celnych rzutów ale 27 punktów zdobył. a zauważyliście jaki ercegovic ma rzut? mało zawodików tak płasko rzuca
pf
2007.10.21 14:07:18
IP: 83.14.224.114
gdzie jest sektor dla klubu kibica panowie prezesi? ja nie jestem z kk ale to wstyd na całą polskę jak się traktuje fanów zespołu. i tak kibice mają mnóstwo energii i miłości do klubu,że mimo takiego traktowania nadal są z GÓRNIKIEM...
D.M
2007.10.21 13:22:20
IP: 83.8.43.218
Józek sie kompletnie nie nadaje!! przerazony jak dziecko!! Trener chyba chce zajechac naszych wychowanków,bo czy nie mogł wejsc wczesniej glap?? dobrze ze walczyli do konca. Przynajmniej jakos to wygladało.
punisher11
2007.10.21 13:06:20
IP: 87.105.50.76
No tak Józek se pograł....chyba na skrzypcach po meczu
sds
2007.10.21 12:41:23
IP: 83.27.84.105
Ale polewa była tam w kk ktoś najebany ze schodów spadł lol więcej dopingu!!!!!!!! na polonie trza się bardziej wysilić!!!! GÓRNIK JEST WIELKI!!!
Kolo
2007.10.21 12:01:19
IP: 78.88.202.109
Adrian Czerwonka wyłączony z gry na 6 tygodni, jeszcze przed sezonem kontuzja naprawde świetnego Kosmalskiego, to są prawdziwe problemy Górnika. A mimo to początek sezonu znakomity. Poprostu w sport jest wkalkulowana porażka, nie zawsze można wygrać i nie każdy mecz wyjdzie. Najważniejsza jest ambicja i wola zwycięstwa a tego naszym zawodnikom odmówić nie można.
luk
2007.10.21 11:56:44
IP: 78.88.208.230
Do tego co napisał komentarz do tego meczu Stal w końcówce już nie broniła dlatego Górnik mógł sobie pozwolić na więcej a co do naszych wychowanków to nadaje sie jedynie na pierwszą ligę a dla józka nawet pierwszoligowy poziom jest za trudny Górnik po prostu był za słaby ale myślę że będzie dalej wygrywał. Tylko Górnik !!! Nasz KS!!!
Kolo
2007.10.21 11:45:17
IP: 78.88.202.109
Z niektórych to fajni kibice nie ma co, cytuje "Archie to problem Górnika", "Archie do domu". I to po pierwszej porażce! Wiem że wczorajszy mecz mu nie wyszedł ale do cholery jasnej bez przesady. To ja się pytam, kto prowadził gre Górnika w dwóch pierwszych zwycięskich meczach?!
ćpunekksg
2007.10.21 11:37:38
IP: 83.27.241.9
Dobrze że górnik walczył do końca....Ale kurcze szkoda porażki,,,Martwi mnei lipna forma zabłockiego po co on rzuca jak mu nie wchodza...archie tez słabo...clarkson i wichniarz jak zawsze zajebiscie...ale krucze jak glapa wszedł to górnik lepiej zaczoł grać....ale dobrze ze józek se pograł pzdr
dr.j
2007.10.21 11:24:44
IP: 84.57.237.198
czy ktos widzial tego nowego rozgrwajacego ktory przyjechal na testy bodajze nazywa sie tony gibson?jaks nie moge nic o nim nigdzie znalezc ale to jeszcze w sumie o niczym nie swiadczy...moze nawet byc lepszy niz archie bo przeciez to nie jest stuka...miejmy nadzieje ze bede mial z tym racje
wesołaKSG
2007.10.21 11:10:26
IP: 212.2.99.6
Już się zaczyna!!!Jeszcze tak niedawno wszyscy byli tak podnieceni Górnikiem jak wygrał 2 pierwsze mecze, wszyscy widzieli w Górniku MISTRZA:), a tu nagle nieznaczna porażka i większość kibiców tylko krytykować potrafi ,a to że Czerniak źle zrobił, a to że Archie źle zagrał........itp. Dobrze było jak wygrywali??? zastanówcie sie co Wy tu wypisujecie!!! to dopiero początek sezonu jeszcze wszystko przed GÓRNIKIEM!!!

BYLIŚMY-JESTEŚMY-BĘDZIEMY ZAWSZE Z GÓRNIKIEM!!!!!!!

Pozdro dla PRAWDZIWYCH kibiców!!!

reszcie dziękujemy......:/

lol4
2007.10.21 11:05:14
IP: 87.105.49.2
mysle ze po ym meczu, Jozek udowodnil swoją pozcje w druzynie...
mpg
2007.10.21 11:04:07
IP: 83.27.251.41
dokładnie pokazał Józek na co go stać: 9min 0/3za 3ptk, oby tak dalej.........
łysy
2007.10.21 11:02:55
IP: 83.8.5.213
do adrian: mówisz ze reszta hali siedział i zamulała a t wspaniale kibicowałes..haha. siedziałem naprzeciwko klubu kibica i równie głosno krzyczałem. wiec nie piepsz głupot ze reszta tylko zamulała!! a co do meczu. mozna było wczesniej zrobic zmiany rozgrywajacego. brawo clarkson1 oby czerwony wracał do zdrowia
Damian
2007.10.21 11:00:19
IP: 83.27.228.185
I co z tego ze Józek wszedł ? zle gral ? prawda ze nie grał super extra , ale nei popełnił duzo błedów , a w obronie stał koło tego murzynka jak przyklejony ale ten nawet przez jego rece trafial ...Józek in plus , ..teraz narzekaja niektorzy na taktyke Czerniaka a wczesniej to było git i cycek malina , on jest trenerem wie lepiej , widac ze Tony Gibson musi zagrac jak najszybciej sam Archie nie da rady , Spener , no cuz spodziewałem sie wiecej , Chris klasa sama w sobie , Ercegovic i Wichniarz staly poziom , szkoda ze Czerwony nie gral
BeKa
2007.10.21 10:54:19
IP: 89.174.222.181
hej hej KSG !!! kto widział tego typa z trąbką pod sektorem stalówki. cały mecz dymał i ich zagłuszał :-) he to ja byłem tylko nie wiem czy zagłuszanie wychodziło bo poza moją trąbką i ich bębnami nic nie słyszałem...
McKinley
2007.10.21 10:49:08
IP: 62.141.220.71
Niestety zabrakło czasu...Sądze,że jeszcze pare minut i zwycięstwo ze Stalą stało by się faktem. Co do samego meczu: Archie ewidentnie bez formy, BJ to samo, na temat St.Johna na razie sie nie wypowiadam. Jestem pod wrażeniem gry Clarksona-pare strat i tak nie zamazuje obrazu jego całej gry. No i ta skoczność i łatwość zdobywania punktów! Reszta graczy na normalnym poziomie. Szkoda,że nie grał Czerwonka.Generalnie nie ma tragedi i uważam,że jeszcze Górnik napsuje krwi niejednemu rywalowi. FORZA BIAŁO-NIEBIESCY!!!
Kargul
2007.10.21 10:41:21
IP: 83.26.171.254
No niestety nie można ciągle wygrywać, ale jedna sprawa czemu Archie grał tak długo, czemu Glapiński z Kowalskim nie dostali szansy myśle że kibice powini sie o to upomnieć, bo to wychowankowie i powinniśmy być z nich dummni a pozatym ststystyki Tezela w tym czeczu to 0 punktów, 2 zbiórki, 3 asysty i 38 minut gry !!! Pozatym sprawa miejsca kk jest skandaliczna, żeby ludzie którzy odpowiadają za doping musieli ciśnąć się na schodach i jescze musieli sie o to wykłucać z ochroną! Panie Prezesie niewidzi pan tego ?
highti
2007.10.21 10:38:51
IP: 83.14.224.114
No to kolejne osłabienie. Czerwonka kontuzjowany na dłużej.
http://e-basket.pl/News__Czerwonka_znow_pauzuje__42348
kibol
2007.10.21 10:20:44
IP: 87.105.67.73
Piąty rok Pańskich rządów to pogłębiajaca się inwestycyjna patologia.
Obiecywał Pan wybudowanie obiektu przy ul. Ratuszowej.I co z Pańskiej obietnicy pozostało- chyba juz nic.Na pańskim miejscu wtydziłbym sie przyjeźdzać na mecze Górnika do Świebodzic.Jak Pan ma czelność zasiadać w jednej ławce z kibicami,których Pan zawiódł w ich marzeniach,powrotu do Wałbrzycha koszykówki na najwyzszym poziomie.Dziesięciokrotne mniejsze Świebodzice posiadają kompleks sportowy ( basen+hala) o którym my wałbrzyszanie tylko możemy pomarzyć.Pewnie będziemy tak marzyć dopóki,dopóty Pan bedzie Prezydentem naszego miasta.Sprawa następna to pogłebiający sie kryzys wałbrzyskiej piłki nożnej.Za Pana kadencji klub ponownie cofnął sie w rozwoju i z roku na rok milowymi krokami zbliża sie moment w którym nastapi jego rozwiązanie.Ale co to Pana obchodzi.
Niech młodzież, która mogłaby kopać piłke, kopie śmietniki.Chcę Panu przypomnieć że w Wałbrzychu ulokowane są takie koncerny jak: Toyota,Cersanit,Ronal,Takata-Petri,Trelleborg,NSK,Faurecja itd. Większośc z nich sponsoruje sport,tylko tyle że nie w Wałbrzychu. Pan w tej kwestii nawet nie kiwnął palcem.Być może występuje u Pana kompleks mniejszego i dlatego nie potrafi Pan nawiązać dialogu z tymi ludźmi.A może co jest najbardziej prawdobodobne nie posiada Pan żadnej wizji rządzenia naszym miastem.Nadejdzie taki moment w którym to my kibice, podejmiemy dialog z Panem tak jak uczynili to nasi koledzy w innych miastach.
czeski
2007.10.21 10:04:30
IP: 87.105.54.169
Ten nasz nowy St. John Mike nawet gdy był pod koszę przeciwko ich rozgrywającemu - to nawet takiej sytuacji nie potrafił wykorzystać!!
Co do KK to koniecznie powinni mieć swój sektor!!
Archie - no raczej mecz mu nie wyszedł!
Pozdrawiam
Pawulon
2007.10.21 09:53:57
IP: 83.27.222.5
Nie wiem czemu mówicie że St John grał tragicznie chłopak walczył z tymi wielkimi centrami.Dajcie mu szansę bedzie z tego gościa pociecha.On w tym tygodniu przyleciał.Na Ercegovicia też pisaliście że słaby tylko nie on a gra naprawde dobrze.Spencer musi grać lepiej bo inaczej do domku.A Arche nie grał tak źle trener mu pewnie kazał grać spokojnie i długo.TYLKO GÓRNIK NASZ KS.
thx
2007.10.21 08:51:37
IP: 83.8.39.50
Nic sie nie stało Górniku! Trzeba zacisnac zeby i walczyc, jest jescze sporo meczy do wygrania :)
Co do zwalniania zawodnikow to spokojnie od tego jest trener, a nie kibice - on bedzie rozliczany za wynik.
Jak to jest, ze po jednej porazce juz co niektorzy chca zwalniac gracz? To dzieki nim jest wynik 2-1 dla Gornika, a wg. niektórych znawcow powinno byc 0-3 jakby było tak to co? wywalilibuscie caly sklad? Troche szacunku dla graczy ktorych mamy i reprezentuja nasz klub!
Co do sytuacji z KK - przed samym meczem negocjowaliscie z szefostwem gdzie mozecie stanac? Kibice Stali naprawde dobrze wspomagali swoj zespoł ( to tak na marginesie)
punisher11
2007.10.21 07:43:15
IP: 87.105.66.147
No tak ,zaledwie po jednej porażce odżyli wieczni malkontenci.Już zwalniają ,oceniają i posiadaja fantastyczne pomysły na grę Górnika.Nic złego się nie stało,to są tylko ludzie .W ciągu 1 tygodnia rozegraliśmy 3 cięzkie mecze!!!!!Ludziska opanujcie się.Mecz był słaby to fakt niezaprzeczalny.
kibic
2007.10.21 07:27:53
IP: 83.27.128.45
Słabszy mecz zawsze się zdarza,ale nic się nie stało.Teraz trzeba się zmobilizowac i wygrać w Kolobrzegu.Jeśli chodzi o ten mecz,to według mnie trzeba było grac wiecej pilek na tego,komu siedziala trojka-czyli Wichniarza,a brał sie za to np Archie,poza tym juz duzo duzo wczesniej powinien wejsc Glapiński,a w koncówce trzeba było faulowac,a nie czekac,a Ostrów spokojnie gral prawie cale 24 sek.,ale to powinien zauwazyc trener...
MM
2007.10.21 00:00:41
IP: 83.4.121.26
Fajnie że Józek sobie pograł ... wkońcu pokazał na co go stać :) TYLKO GÓRNIK NASZ KS !!
krzyss3
2007.10.20 23:32:13
IP: 83.8.17.105
i co do tej dupy to ruszcie ja i do wyborow marsz !!!
krzyss3
2007.10.20 23:31:48
IP: 83.8.17.105
no i sprawa KK jest conajmniej dziwna...stoja na schodach , cisna sie gdzie sie da. a z drugiej strony KK zespolu gosci ma caly sektor ... brak slow ...chyba kogos wladze klubu maja w dupie?
płetwa
2007.10.20 23:28:31
IP: 87.105.54.241
Nie ma co sie gniewać.I tak nie jest źle=)Trzeba już o tym meczu zapomnieć i szykować się na kolejne.Może mały kubełek zimnej wody jeszcze bardziej zmobilizuje naszych grajków.A co do KK-dalej wam nie dali sektoru?Jak dla mnie to co wyprawia pan Kozłowicz przechodzi wszystkie pojęcia.Jak dla drużyny przyjezdnej to zawsze znajdą sektor ale o swoich kibiców to wogule sie nie troszczą....szkoda słów=(TYLKO GÓRNIK NASZ KS!!!
krzyss3
2007.10.20 23:17:29
IP: 83.8.17.105
mecz na slabym poziomie. skutecznosc za 3 w jednej i drugiej druzynie ponizej poziomu. szkoda bo przy lepszej dyspozycji archiego i spencera losy spotkania mogly sie potoczyc inaczej. blad czerniaka (moim zdaniem): wpuszczenie w 2 kwarcie jozefowicza , jesli szukal jakiejs "siwerzosci" mogl wpuscic glapinskiego lub kowalskiego , by sprobowac grac 2 niskimi. bilans 2:1 cieszy. jest duzo lepiej niz sam trener zapowiadal. walczymy rowny z rownym z czolowka ligi. nowy nabytek gral podobno rowniez w futbol amerykanski i chyba do tej dyscypliny bardziej pasuje, obym sie mylil i mike sie wyrobil :) pozdrawiam z wielka satysfakcja z udanego poczatku rozgrywek, oby zakonczenie bylo rownie emocjonujace i zwycieskie !
ktos
2007.10.20 22:54:21
IP: 78.88.200.7
nie no bravo dla trenera za taktyke widac chce zajechac,niektorych zawodnikow...bo po co dac odpoczac chocby Archiemu...Nawet on nie ma energaizerow w tylku!!! Piekna strategia panie czerniak ;\
DOMIN
2007.10.20 22:51:04
IP: 81.168.211.130
Archie i BJ do domku. Clarkson kolejny raz pokazał że mozna na niego liczyć tylko on sam meczu nie wygra. III kwarcie powinien wejśc Glapa. Trener nie zrobił zmian w porę. A krzyczałem do niego zmiany zmiany haha
Damian
2007.10.20 22:50:49
IP: 83.27.192.195
do Adrian!! chlopie co Ty w ogole mowisz!! ze niby tylko kk kibicowal?? to Ty chyba byles na innym meczu?!! nie podniecaj sie tak bardzo tym kk!! nie tylko kk kibicuje!! a w pewnych momentach to bylo naprawde cieniutko:/ mam pytanie do kk kibica?? czy nie probowaliscie porozmawiac z kims z zarzadu co do miejsca w ktorym byscie stali przez caly sezon?? bo to jest chyba smieszne ze przyjezdni maja swoj sektor a kk GORNIKA nie ma:/
cienX_kotwica
2007.10.20 22:49:18
IP: 83.21.144.249
witam! czy jacys wierni kibice sa chetni na przyjazd do Kolobrzegu? szmat drogi macie. ale warto. zapraszamy!
jeki
2007.10.20 22:42:03
IP: 83.27.85.249
GÓRNIK NIE MAŁZBIÓREK. PRZEGRAŁ , ALE TO JEST NASZ UKOCHANY GÓRNIK NASZ KS!!!!!11
ktoś
2007.10.20 22:26:27
IP: 83.4.121.105
mam takie pytanie:
gdzie był dzisiaj KK??????
Slad
2007.10.20 22:22:17
IP: 89.174.102.5
Niestety mecz przegrany taktycznie. Kolejny słaby występ Archiego (trener powinien przemyśleć możliwość wymiany rozgrywającego) spowalniał akcje, zatrzymywał kontrataki, brak wejść podkoszowych. Drugi z Amerykanów Spencer totalnie nieobecny na boisku (zastanawiam się nad sensem trzymania go w zespole). St John - tragedia... bez komentarza. Jak zawsze świetni Clarkson i Wichniarz, dobry Ercegović i Zabłocki(niestety mało podań od Archiego na skrzydła). Wielkie brawa dla zmienników zmienili obraz końcówki nudnego meczu. TRENERZE, DZIAŁACZE - nowy rozgrywający niekoniecznie Amerykanin(dobrze organizujący grę) kluczem do zwycięstw.
highti
2007.10.20 22:09:09
IP: 83.14.224.114
Było dobrze, ale moim zdaniem porażka trochę na własne życzenie. Słaba postawa Archiego, niecelne rzuty za 3pkt. Spencera no i mało rzutow Zabłockiego. Dodac jeszcze 2 niecelne rzuty Józka i parę głupich strat i w sumie trochę się tego uzbiera. Gdyby połowa z tych akcji zakończyła się punktami, to my bylibysmy zwycięzcami. Brawo dla Clarksona i Wichniarza, którzy potwierdzają, że są prawdziwymi liderami zespołu. Będzie dobrze, tylko skutecznośc chłopaki muszą poprawic.
mich
2007.10.20 22:08:40
IP: 83.12.78.106
Heh, wg kuriera Gornik przegral po dogrywce ... sa dobrze poinformowani...
juchas
2007.10.20 22:02:41
IP: 83.27.86.116
Ciągle nie mogę zrozumieć jak przez 30 minut gry T.Archie nie trafił ani jednego rzutu. a szkoda bo okazji Górnicy mieli pełno, wiele razy piłka tańczyła na obręczy a potem wypadala;/ ALE I TAK NALEŻĄ SIĘ BRAWA ZA WALKĘ!!!!!!!!
MICK
2007.10.20 22:02:23
IP: 83.8.17.105
A JA GRATULUJĘ GÓRNIKOWI ZA POSTAWĘ-GRAMY DO KOŃCA! TAZALE MÓGŁ ZEJĆ O 2 MIN. WCZEŚNIEJ.BRAWO DLA GLAPY I KOWALSKIEGO ZA TE OSTATNIE CHWILE.CHYBA MAŁY BŁĄD TRENERA-CHOĆ NIE KWESTIONUJĘ JEGO PROFESJONALIZMU.I TAK SKAZANI NA PORAŻKI W 3 PIERWSZYCH MECZACH POKAZALI CO ZNACZY GRAĆ Z WAŁBRZYCHEM.JESZCZE RAZ BRAWO!NO I KIBICE TO TEŻ WAŻNE ŻE POTRAFIĄ ZROBIĆ KOCIOŁ W ŚWIEBODZICACH.BĄDŻMY WSZYSTCY DOBREJ MYŚLI.BĘDZIE DOBRZE!!!!!!!!
kristofer
2007.10.20 22:01:14
IP: 78.88.213.248
Juz miałem nadzieję,że emocje z meczu z Turowem się powtórzą i w końcówce będzie pieknie...Niestety zabrakło minuty.Widac było dzis duzo błędów i nie zrozumienia wśród graczy.Taka postawa nie powinna martwić,ale potrzeba nam "dobrego" rozgrywającego ,gdy Archiemu nie idzie.Tomek miał za mało czystych sytuacji do oddania dobrego rzutu.Glowa do gory!!!!Trzy mecze z rywalami,ktorzy beda walczyc o medale, a tu dwa zwyciestwa.Troche spokoju,a zgranie samo przyjdzie.brawo Clarkson!!!!Jest dobry!!!!
borzem
2007.10.20 21:49:02
IP: 212.2.99.37
Archie to gracz, który nie ma rzutu. Jako rozgrywający grający 38 min w meczu powinien dorzucić swoje. A ze Stalą poległ totalnie. Pod koszem brakowało mocnego na Boykina. Mimo wszystko Szacunek dla Górnika.
lol4
2007.10.20 21:47:38
IP: 87.105.49.2
Adrian:Sorry bardzo ale jeśli było by tak jak piszesz to dopingu Górnika nie było by słychać wcale...
Co do meczu to szkoda że przegraliśmy, następny mecz z Kotwą na wyjeździe - czy kk organizuje jakiś wyjazd?
kolobrzeg
2007.10.20 21:22:03
IP: 84.40.187.192
duchu powiedz co i jak z wyjazdem na ktowice.Bo widzialem plakta.Jaki koszt??
KANGUR
2007.10.20 20:45:24
IP: 83.26.147.66
NIC SIĘ NIE STAŁO GÓRNIKU NIC SIĘ NIE STAŁO !!!! I TAK GÓRNIK JEST WIELKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sławek
2007.10.20 20:36:51
IP: 212.2.99.37
Najwiekszym problemem Górnika jest Archie. Wstrzymuje akcje, spowalnia ataki, nie potrafi wejść pod kosz. Za mało gra skrzydłami (ma tam świetnych: Wichniarza i Zabłockiego). Myślę, że dzisiaj przegralimy (oczywiście przede wszystkim na desce) taktycznie. Sugeruję trenerowi poszukać lepszego rozgrywającego, oraz zastanowić się po co nam Spencer (oczywiści gra st. johna bez komentarzy). Brawo zmiennicy po ich wejściu mecz wyglądał o wiele ciekawiej.
Adijos
2007.10.20 20:34:28
IP: 83.27.95.131
Moim zdaniem nasz trener popełnił błąd w końcówce. Jak już zaczęły wpadać nam rzuty to trzeba było to wykorzystać. Na niecałą minutę do końca trzeba było kazać faulować od razu a nie bronic akcje w której gracze Stali grali na czas podając sobie tylko piłkę.Wtedy było już za późno. Nawet jakby trafili dwa osobiste to można byłoby sprobować rzucić "trójkę". Jak by nie weszło to trudno a tak pozostaje mi tylko poczucie straconej szansy bo taka była:) Glapiński wszedł za późno...Archie miał zły dzień wyraźnie. Clarkson trzymał wynik cały czas, mylił się często ale nie myli się ten co nic nie robi ;), Józefowicz był przerażony jak był na boisku, cała drużyna nie miała dnia dzisiaj chyba. Doping też był taki sobie :P
Marci(kibic)
2007.10.20 20:32:31
IP: 87.105.200.241
Będzie lepiej:D
olszu
2007.10.20 20:21:36
IP: 77.223.227.179
nic sie nie stało. zgodnie z przepowiedniami "ekspertów" z PS po trzech kolejkach miał być bilans 0:3, a jest 2:1. Jest OK.
Kropers
2007.10.20 20:15:58
IP: 83.27.131.113
Szkoda ale archie mial slaby dzien!!a turow jak jest niby taki dobry to czemu dostaliscie z nami w dupe??
Adrian
2007.10.20 20:14:48
IP: 83.27.201.227
Stal nie pokazała nic wielkiego, wygrali dzieki taszym bleda i strata, nie bylo praktycznie zbiorek pod koszem, nie wykorzystywalismy sytuacji punktowych, w czwartej kwarcie przez ierwsze 5 minut zdobylismy 3 pkt a wdrugich 5 minutach az 17!! a co do dopingu to smieszne jest ze nie bylo osobnego sektoru dla KK, musielismy cisnać sie gdzies na schodach, no i denerwuje ze krzyczy KK a reszta hali zamula, TYLKO GORNIK NASZ KS
Stawiar
2007.10.20 19:57:03
IP: 83.27.195.22
Dzisiaj przegrał jutro wygra bądźmy dobrej myśli:)
Turów
2007.10.20 19:53:04
IP: 83.27.123.81
hehe byliście tak napaleni!... yeah TURÓW NAJLEPSZY!
Marcin(kibic)
2007.10.20 19:49:43
IP: 87.105.200.241
Za cichutko było:( ale będzie lepiej:)
Mały
2007.10.20 19:47:03
IP: 87.105.48.110
Brawo za grę!!! Dumni po zwycięstwie WIERNI PO PORAŻCE!! Górnik Wałbrzych
Reszka13
2007.10.20 19:44:45
IP: 83.27.225.242
Czy grasz dobrze czy źle ja i tak kocham cię w moim sercu KS i na dobre i na złe.
Zapominamy o porażce i szykujemy formę na Kotwicę Kołobrzeg.
Górnik Wałbrzych KS
wojtek
2007.10.20 19:32:11
IP: 88.156.80.134
szkoda,szkoda..archie slabo zapraszam na nowa strone o koszu ,www.naszkosz.blox.pl
jurszyk16
2007.10.20 19:11:46
IP: 83.27.196.194
Szkoda że tak późno sie obudzili z rzutami za 3 pkt.Ale wiadomo nie z kazdym beda wygrywać.Brawo Górnik za walke do końca.
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl